![]() |
Wat doe je als je boos bent?
Als je nou echt boos bent en je bent ten einde raad, wat doe je dan? Ga je dan lopen drinken, roken, blowen of wat? Wat ik zelf doe is alcohol drinken. Puur lukt mij niet, meng het dan met een beetje cola. In gevallen van stress doe ik dit, heb geen verslaving, kan makkelijk zonder. Wat doe jij als je boos bent of je heel erg down voelt?
|
I start feeling awesome instead!
|
Muziek luisteren :D
|
Tegenwoordig, nu ik niet meer rook, is de drang naar een sigaret veel groter. En als ik onder grote stress sta, dan ben ik wel eens geneigd er eentje te 'lenen'. Maar het lukt me wel om het bij 1 te houden. Dat is ook niet elke week ofzo.
Alcohol vind ik ook wel een fijne om te ontspannen. Maar ik wil wel zeggen, kijk uit, je kunt nu wel zeggen dat het geen probleem is, maar het moment dat je blijft drinken, omdat je je slecht blijft voelen, dan ben je verkeerd bezig. |
Ik ben nooit echt boos en als ik dat wel ben dan beïnvloed dat niet mijn alcoholgebruik. Alcohol is niet voor de boos maar voor de verdrietig.
|
muziek luisteren en eten XD
|
Posts over verslaving even afgesplitst.
|
Boos op korte termijn: eten.
Boos op lange termijn: drinken. Alcohol weliswaar. En daarmee bedoel ik uitgaan en extra veel drinken dan wanneer ik geen sombere stemming zou hebben. |
Citaat:
|
Endless rage :>
|
Als ik boos ben ga ik meestal eerst even wat kapot slaan, mocht het de muur zijn of mijn hand; zolang er maar iets kapot is. Vaak lucht dat al zoveel op dat er niets anders meer nodig is. Ook als ik boos ben helpt het om een joint te roken. Hiervan word ik rustig en krijg ik het overzicht terug om zo mijn boosheid van een andere kant te benaderen en het om te zetten naar constructieve dingen welk ook gepaard gaat met muziek.
Alcohol is voor mij alleen een pepper als ik verdrietig ben. Al ben ik dat meestal ook al na een paar slokken zat en duik ik mijn bed in met muziek. Eigenlijk is muziek alles helend. Er is wel een stijl voor elk mogelijk gevoel wat je hebt. |
blowen, drinken, schelden en dingen kapot maken.
|
Muziek luisteren is inderdaad een goede optie. Een liedje vinden wat te maken heeft met jouw situatie.
Eten wil ik wel, maar door omstandigheden eet ik niet vaak doordat mijn vader meestal thuis is en ik hem niet wil zien. Hij zit dan in de eetkamer waar de keuken dus is. Buiten lopen heeft mij wel geholpen, langs het kanaal.. |
mezelf aftrekken tot het moment dat er bloedende vellen vanaf springen.
|
Tegen dingen aan slaan, harde muziek op zetten, rondje lopen en soms roken.
|
Met dingen gooien, schelden, tegen dingen aanschoppen
|
rondje crossen op me cross scooter :) effectief en ik sloop niets.
|
dingen doen dat niemand van mij verwacht
|
Harde muziek luisteren, sjekkie roken en/of iets kapot maken. Meestal is dit kleding van mij.
|
ik drink of rook niet maar ga of harde muziek luisteren, maar meestal ga ik dan keihard sporten !! helpt echt mega goed ! veel beter dan drinken probeer maar eens ! :)
x |
Sporten helpt echt niet beter dan een goede fles whisky.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |