![]() |
ik weet het gewoon niet meer..
ik weet het niet meer'
ik weet niet meer wat ik denk of waarom ik leef ik weet niet meer hoe ik denk of dat ik juist niet denk ik weet niet meer dat ik weet dat ik het weet ik voel gewoon dat ik voel dat ik het voel maar wat ik voel voel ik niet eens misschien leef ik wel niet zoals het moet en denk ik wel niet zoals ik wil wat voor nut... wat voor nut zou leven hebben zonder leven ik ken niet leven zoals ik leef ik ken niet denken zoals ik denk ik hou niet van dingen die ik doe zonder dat ik weet dat ik het doe ik raak ze kwijt... ja iedereen raak ik kwijt.. ik wou dat het leven anders was een tijd van niet komen en wel gaan.. een tijd van houden van en van gehouden worden misschien... misschien is het wel beter om niet te leven zoals ik leef misschien is het wel beter om niet te denken zoals ik leef misschien is het wek beter om opnieuw te beginnen misschien... misschien... ja misschien ben ik toch wel zo dom als ik denk dag ik ben... maar waarom.. waarom leef je dan zo? waarom denk je dan zo? waarom doe je dan zo? waarom.. waarom verander je jezelf niet gewoon? ik kan het gewoon niet.. ik kan mezelf niet veranderen zoals ik ben en blijf ik kan mezelf niet veranderen zoals ik denk en doe wie weet.. wie weet had ik het moeten doen wie weet had ik mezelf moeten veranderen maar wie zegt.. wie zegt dat het te laat is wie zegt dat het niet goed is wie zegt.. wie zegt dat jij eigenlijk nog wel mag leven.. je heb gelijk.. je hebt gelijk wat je zegt je hebt gelijk dat ik het niet mag je hebt gelijk... je hebt gelijk... had ik het maar gedaan... had ik het maar gedaan.. was het leven dan niet beter geweest was het leven dan niet anders geweest.. zou dan niet iedereen blij zijn zou dan niet iedereen gelukkig zijn zou ik dan dood zijn? dood.. leven is niet zoals ik kan leven dood is dood zoals mijn leven is mijn leven is dood zonder leven zonder hoop zonder denken, zonder doen zonder vrienden zonder poen zou ik het doen? het zou beter zijn.. iedereen blij zonder mij iedereen gelukkig zonder mij dan zal de wereld verder gaan zonder mij dan zeg ik... ga maar verder zonder mij misschien zouden ze me misschien... de enkeling die me zou missen zou me niet echt missen maar alleen me eeuwige gezeik.. me gezeur... misschien moet ik wel gewoon.. ja ik denk het gewoon ik zou het gewoon ik moet het gewoon ik zeg gewoon zoals ik altijd zeg als ik weg ga.. "doei ik ga gewoon..." |
http://forum.scholieren.com/frown.gif
lieverd, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen http://forum.scholieren.com/frown.gif ik wou dat ik je kon helpen ofzo! nouja.. als je me nodig hebt, je weet me te vinden! dikke kus, thirsa |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |