![]() |
Gala-kapsel
Over een paar maanden heb ik mijn eindexamengala, en schoenen en jurk zijn al geregeld. Maar nou begon iemand een paar dagen geleden over wat ik met mijn haar deed, en daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht.
Ik heb niet dik, niet dun, blond haar tot halverwege m'n rug en een pony. Iemand een goed idee? |
Dat hangt imo ook af van de jurk af en waar jij je goed bij voelt. Ik vind opgestoken haar bij mij echt niet leuk, dus had ik mijn haar gekruld met krulspelden/carmenset en een heel hoofd vol krullen. Doe waar jij blij van wordt, ga uit van wat bij jou leuk is en wat je mooi vind bij jezelf. Zoek plaatjes op internet en vraag eens aan anderen wat zij doen met hun haar.
|
Hangt van je kop af.
|
Schuine, lage, nonchalante knot aan 1 kant vind ik altijd erg mooi.
|
Laat het bij de kapper doen
|
Youtube! Ik heb ook mijn gala binnenkort. En YT staat vol met leuke ideeën en het hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. Veel kun je prima zelf doen. Ik vind...
en ... erg leuk voor een gala. Maar je moet er wel voor touperen, niet zo goed voor je haar. Je kunt behalve naar uploads van de twee hierboven ook kijken naar die van bebexo en CinthiaTruong, dat zijn ook uploaders met veel leuke ideetjes. Succes in ieder geval! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |