![]() |
AH jongens
Ik ga zeg maar heel vaak naar de AH en daar werken best wel veel leuke jongens.
Dus ik vraag me af hoe ik hun aandacht kan trekken? Want ik ben echt heel onervaren met jongens etc. Ik ben trouwens 14 ^^ |
Veel tiet laten zien en geil naar ze kijken. Vervolgens hopen dat ze op je afkomen!
|
'' Weet jij misschien waar dit en dat ligt? '' *onschuldig kijken*
- loopt met je mee - '' Dankjewel ^^ :D '' |
*wijst schaapachtig aan waar het ligt*
"doei" |
Maak een praatje
|
AH staat erom bekend dat ze leuke jongens inhuren om meisjes te verleiden de winkel in te komen. Probeer de jongens van de C1000 eens.. ook heel leuk.
|
Zo c1000 reclame maken enzo
|
Citaat:
|
Je kunt naar ze toe lopen en dan op zo iets vragen, dan opvallen, lief lachen
|
Citaat:
Wat wel jammer is, is dat medewerkers vaak geen aandacht besteden aan klanten. Die denken dat er tegen ze gepraat worden omdat de klanten iets nodig hebben. Die denken namelijk niet door. Dus jij zal ervoor moeten zorgen dat hij niet gaat denken dat je een normale klant bent. Dit kan je doen door bijvoorbeeld een gesprekje te starten, hoe het met hem gaat, tot hoelaat hij moet werken. Hoelang hij daar werkt.. hoe hij heet etc. |
ik werk zelf als meisje ook als vakkenvuller, dus ik denk dat je gewoon het best kunt vragen waar iets ligt op je allercharmantste manier, na 5 minuten weer naar dezelfde jongen toe zovan " sorry, ben ik weer:) waar ligt dit en dit en dan proberen gesprek aan te knopen.
|
Citaat:
Het moet duidelijk.zijn.dat je flirt, denk ik, anders denkt de AH-medewerker dat je gewoon veel moeite hebt met dingen vinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |