![]() |
bier mixdrank
ik hou van zoetachtige bier en vind hoe bitterder de bier hoe viezer (ik vind heineken naar slootwater smaken :P ) dus is er een mogelijkheid om een mixdrankje te maken met bier/pils en dan bedoel ik dus geen vodka ofso
eindresultaat moet zoiets worden als shandy alleen dan meer alcohol heeft iemand een idee/recept? |
Bier leren drinken.
|
Citaat:
en het is niet dat ik geen bier lust maar ik wil ook wel eens wat anders :P |
Appelbier, frambozenbier, kersen/kriekenbier (Kriek van Lindemans of Bellevue), Adam's Apple cider, grenadine in je bier...
En dan zijn er de mixen als mazout (cola en bier) en sneeuwwitje (7up met bier). |
Citaat:
en als je het dan hebt over cola en 7up wat is dan de verhouding die je ong moet gebruiken? |
|
Citaat:
|
bedankt
|
je kunt ook gewoon iets anders dan bier drinken hč ;)
|
Als je kriekbier drinkt, moet je sowieso die van liefmans hebben. Of kasteel rouge.
Verder witbier met citroenjenever. |
Citaat:
|
Citaat:
van welke film is dat? |
bier + dr pepper slecht idee (n)
bier + bitterlemon heerlijk _O_ |
Citaat:
On-topic is een donker, zoet biertje zoals bijv. een Grimbergen Dubbel met grenadine (zoals Mutant als aanraadde) misschien wel iets voor je om uit te proberen. Daar proef je echt bijna geen bitter meer in terug. Niet te gortig met de grenadine wel, een beetje is genoeg. Verder zou ik je wel aanraden om jezelf geleidelijk wat meer aan het bitter in bier te laten wennen, een fris bitter biertje op een warme dag kan zo ongelofelijk lekker zijn . |
Citaat:
|
Misschien moet je eens gembersiroop in je bier gooien - wie weet is dat wel heel lekker.
|
Citaat:
|
dit inderdaad. In heel het begin vond ik dat ook, maar nu al niet meer en vind een biertje drinken heerlijk. Maar dan alsnog geen heineken, dat vind ik gewoon geen lekker bier.
Amstel grolsch hertog jan corona, leffe alles lekkerrr |
Ik drink bier altijd met energie er doorheen. Idee? x
|
Bier met red bull :'( zo smerig, godver ik had medelijden met de dames op Melt! geen wijn, enkel biermixen :D
|
Probeer eens warsteiner radler? Bier met limonade er doorheen
|
Citaat:
|
Jillz? :p
|
schultenbrauer vind ik ook wel wat zoeter dan bijvoorbeeld heineken
|
Citaat:
|
Bier met tequila?
|
Eerste 5 pilsjes gewoon achterover slaan, niet bij nadenken.
Rond de 9 krijg je de vieze smaak weer even terug, gewoon doorheen drinken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |