![]() |
so verlegen
ik heb sinds kort een vriendje, mijn eerste echte :)
aleen het probleem is we hebben nu een maand officieel mar de kussen wel enzo maar hebben eigelijk nog niet egt gezoend. als ik bij hem ben voel ik me altijd een beetje ongemakkelijk, en heb het idee dat hij dat ook heeft. ik merk dat ik ga transpireren enzo en weet nooit goed wat ik moet doen. ik heb het idee dat hij het ook heeft want elke keer als ik er ben zijn er van die akward situaties. waar we allebei niet goed weten wat we moeten doen als we film kijken zitten we altijd gezellig tegen elkaar aan en sinds kort houden we elkaars hand vast en hij streelt me dan een beetje vandaag lagen we per toeval samen op bed want we waren aan het stoeien en hebben daar 45minuten gelegen dat was heel gezellig en hijs ook super lief maar wist op dat moment ook niet hoe ik me moest gedragen :S Ik weet vind het moeilijk om aan te geven dat ik meer wil doen, ben ook vet verlegen op dat gebied aan gezien het ook mijn eerste vriendje is, hij heeft zelf ook voor het eerst een egte relatie en merk da thij het ook allemaal niet zo makkelijk vind en ook niet weet wat ie moet doen. weet niet goed hoeik hem moet laten zien dat ik wel meer wil enzo vind het ok een beetje eng om dat te laten zien, heb liever dat hij dat doet maar hijs ook bang denk ik dat ik het niet leuk vind ofzo weet iemand wat ik moet doen :S? |
Gewoon keertje zoenen.
|
Je kan het beste met hem dingen duidelijk maken. Praat er met hem over.
|
Met hem erover praten en proberen niet al te veel na te denken over wat je precies doet. Als jullie film kijken gewoon dicht tegen hem aankruipen, en als jullie kussen hem niet meteen loslaten. Het went wel, ik geloof dat het in vrij veel relaties gebeurt dat het de eerste maand wat ongemakkelijk kan zijn. Komt wel goed :)
|
Nou, als hij geen initiatief durft te nemen doe jij het toch? Het is niet alsof zoenen zo moeilijk is.
|
niet te veel over nadenken, gewoon doen wat je voelt.
|
Citaat:
|
leer hem beter kennen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |