Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Sperma Productie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1856675)

nissan GT-R 02-04-2012 15:13

Sperma Productie

Ik ben 13 jaar en masturbeer wel eens.
maar ik krijg dan een orgasme, maar ik krijg geen erectie.
is dat normaal op deze leeftijd en wanneer zou ik dan een erectie moeten kunnen krijgen?

Axel11 02-04-2012 15:35

Een erectie houdt in: een stijve penis. Ik denk dat je bedoelt dat bij een orgasme geen sperma uit je penis komt? Dat kan op jouw leeftijd prima. Je kunt gewoon masturberen en klaarkomen zonder dat er sperma vrijkomt. Dat zal de komende jaren wel een keer erbij komen. Geen reden om je zorgen te maken.

Sarah 02-04-2012 15:39

Ergens tussen je 12e en je 16e komt dat meestal bij jongens. Dus het is niet erg als je dat nog niet hebt :)

TythorZeth 02-04-2012 15:43

Ejaculatie bedoelt hij. Maar waarom stellen mensen deze vragen op een forum, als je het binnen een minuut op Google kan vinden? ...

Lovedrunk 02-04-2012 17:16

Citaat:

TythorZeth schreef: (Bericht 32457166)
Ejaculatie bedoelt hij. Maar waarom stellen mensen deze vragen op een forum, als je het binnen een minuut op Google kan vinden? ...

Omdat ze ervaringen van andere mensen willen horen. Waarom ben jij actief op dit forum? Om iedereen te vertellen dat je het ook op google kunt vinden?

Reverend 02-04-2012 17:56

Citaat:

TythorZeth schreef: (Bericht 32457166)
Maar waarom stellen mensen deze vragen op een forum, als je het binnen een minuut op Google kan vinden? ...

Zoek het op op google?

TythorZeth 02-04-2012 23:40

Citaat:

Lovedrunk schreef: (Bericht 32457368)
Omdat ze ervaringen van andere mensen willen horen. Waarom ben jij actief op dit forum? Om iedereen te vertellen dat je het ook op google kunt vinden?

Nee, ik zit hier op het forum omdat ik veel vrije tijd heb en het leuk vind om mensen te helpen. Zolang het geen domme vragen zijn of zolang je het niet binnen een minuut zelf kan vinden. Je reden slaat nergens op, want zijn vragen hebben niets te maken met ervaringen. Hij vraagt wat normaal is.

Sarah 03-04-2012 10:42

maar hij kan het niet op google vinden, want hij zoekt op erectie in plaats van op ejaculatie, wat hij waarschijnlijk bedoelt ;) en dan zijn forums handig.

Lovedrunk 03-04-2012 17:23

Citaat:

TythorZeth schreef: (Bericht 32458527)
Nee, ik zit hier op het forum omdat ik veel vrije tijd heb en het leuk vind om mensen te helpen. Zolang het geen domme vragen zijn of zolang je het niet binnen een minuut zelf kan vinden. Je reden slaat nergens op, want zijn vragen hebben niets te maken met ervaringen. Hij vraagt wat normaal is.

Vragen zijn nooit dom. Vragen of iets normaal is, is hetzelfde als vragen naar iemands ervaring. Hij wil weten of andere jongens dit ook hebben "ervaren" , zoja, dan is hij dus normaal. Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.