![]() |
Rehabilitatie van Macrador
Beste forumleden,
Na een persoonlijk bezoek aan de kelder van Jon heeft Macrador het op onverklaarbare wijze voor elkaar weten te krijgen per direct terug te mogen keren op het forum. Niet alleen is zijn ban opgeheven, hij is ook weer bevorderd tot forumbaas. Wij wensen Macrador succes in zijn functie. Met vriendelijke groet, Het FB-team |
:')
|
Oh fuck man, hebben jullie ons toch tuk gehad.
|
Double Anal Penetration was er niets bij.
|
1 april was gister
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aandoenlijk? Het was ronduit triest. Vooral omdat enkele FB's hun mond voorbij gepraat hadden. Als er nou in ieder geval nog eenheid was geweest was het aandoenlijk geweest.
|
Die clones bleven veels te lang. No fucking way dat dit forumbazenteam ineens een leven heeft op zondag.
|
Iedereen die denkt dat het grappig is mag zijn vinger opsteken. Iedereen die Justin Bieber leuk vindt telt niet mee want die zijn al meegeteld.
|
Onzin en DK omwisselen was gaaf, al die statussen waren gaaf. Onzin en DK samenvoegen en dat gewoon een maand volhouden was ultiem baas geweest maar dit? Pfffff :')
|
axel11 heb jij afgelopen zaterdag glashard tegen mij gelogen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Apate = Jon, wat ?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whut :D(N)
|
Citaat:
|
Haha liv is er daadwerkelijk ingetrapt? ;d;d;d;d;
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben gewoon even heel erg emotioneel door het verraad van axel11
|
Dat snap ik! Je zou denken dat vriendschap belangrijker is dan een matige grap! Ik denk dat Deadlock je graag wil troosten hoor!
|
welke vriendschap, het is kapot
|
Citaat:
|
alles is kapot
|
Citaat:
|
ik vond het een beetje kinderlijke humor :o
|
lol wat een gewhine :D:D:D;dD:D:D:D
|
Volgende keer trek ik op 1 april mijn broek wel naar beneden voor de cam, kunnen we daarna weer verder.
|
Citaat:
|
Goed scrabblewoord trouwens.
|
De.
|
Wat Deadlock zei.
|
volgend jaar weer een kans ;)
|
Citaat: