![]() |
Grotere PM inbox
Hallo lieve piepols
Naar aanleiding van het overweldigend succes van mijn hosselskills en de daar bijbehorende hoeveelheid Alvast bedankt. Geile groet, de Duif. (y)(y)(y) |
Geef haar maar 800 van mijn pm box inhoud!
|
Is een grotere inbox werkelijk de oplossing voor je probleem?
|
Citaat:
Wat zou het anders moeten zijn? :confused: |
Citaat:
Zoals deadlock al aangaf: je kunt je PM's tegenwoordig exporteren. |
Ik wil gewoon meer dan duizend pm's kunnen ontvangen. :mad:
1500 ofzo, mooi aantal. Kan ik ze daarna wel gewoon exporteren of downloaden of whatever you want to call it. :bloos: |
Ik doelde meer op gedragstherapie, zelfhulpboeken, dr Phil, etc...
Maar een grotere inbox zit er niet in helaas, daar is de huidige hard-/software-combinatie van dit forum niet voor gebouwd. |
Speaking of which, zou het niet een idee zijn om alle pm's van leden die meer dan een jaar niet hebben ingelogd eens te verwijderen? Volgens mij zou dat qua ruimte / snelheid best wat kunnen opleveren.
|
-o--o--o--o--o-
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk bedoelde ik dat Jon alle berichten in de inboxen van mensen die meer dan een jaar niet hebben ingelogd zou kunnen verwijderen. ;) |
Citaat:
Ja zou kunnen, opzich wel frappant dat FB's wel meer dan 1000 kunnen ontvangen en wij, de gewone burger, niet vanwege 'hard-/software'. Hmhm. |
:nono: Er zijn leden die er niet meer zijn waarvan ik best berichten wil houden.
|
Citaat:
|
Nee, volgens DP zouden ze dan gewoon verwijderd worden door Jon.
|
Citaat:
|
Ahhhh... Verkeerd begrepen. Verkeerd gelezen zelfs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind mn pm box groot genoeg. Waarom nog groter, je hoeft ze toch niet te bewaren een keer gelezen is genoeg lijkt mij
|
Citaat:
28-12-2011 Totaal aantal berichten 35 |
Ferdinand en ik sturen elkaar drieënvijftig pm's per dag, Deadlockje. Hij weet heus wel waar hij over praat.
|
Jeetje :'(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |