![]() |
Welk type games speel je?
wat voor game mode speel jij?
hierbij bedoel ik: race games RPG boordspelen strategie enz, laat hier weten wat jij het liefste speelt of het nou een playstation 1/2/3 is of een nintendo wii een xbox of xbox 360 noem maar op, laat ook weten wat voor spel je het liefst speelt ------------------------------------------------------------------------ bijvoorbeeld: ik speel xbox 360 elite ik ben een hardcore RPG shooter ik speel regelmatig Battlefield 3 waaronder hardcore conquest ik speel ook Call of duty Black ops voor de Zombie Mode Groetjes |
Ik heb een playstation 3 en een pc
Ik speel bijna alleen maar shooters ( fps ) Waaronder Call of duty, rainbow six en Medal of honor En ik hou ook erg veel van cod zombies. Ik hoop dat dit antwoord opje vraag geeft :) |
Beat 'em ups
Adventure RTS RPG Platformer Shmups FPS ook wel, maar alleen als het interessante, vernieuwende titels betreft. Aan bijvoorbeeld die grijsbruine WOII-meuk heb ik echt een enorme schurfthekel, terwijl iets als Bioshock me juist weer erg aanspreekt. |
FPS
MMOFPS MMORPG RPG RTS Platformers Laatste tijd veel bezig met het beta testen van FireFall. Red Alert 2 blijft samen met Age Of Emires 2 reuze fijne games om te spelen. |
Playstation 2
Vice city of GTA San Andreas einde |
ik heb gameboy color, gameboy advance, nintendo ds en gamecube (en natuurlijk PC)
RPG (Final Fantasy, Tales of serie, Pokemon) Action- Adventure (Okamiden, Legend of Zelda, Castlevania) Platform (Mario, Kirby, Banjo-Kazooie) Life Simulation (Harvest Moon, Animal Crossing, The Sims) Fighting (Soul Calibur, Super Smash Bros) Ik. Haat. Sirena. Beach. |
Eigenlijk allemaal wel. Zolang het maar een goed spel is. Die zijn al zeldzaam zat dus je druk maken over genres is een luxe.
|
xbox 360
cod black ops mw3 left 4 dead medal of honor battlefield 3 skyrim |
Citaat:
|
Ik speel vooral op de PC en af en toe nog op mijn N64.
PC: De laatst gespeelde games, min of meer, volgens mij. -Skyrim -CoD (de eerste!) -Il-2 sturmovik 1946 -Star Wars Force Unleashed 2 -Hearts of Iron 2 -Wat (gratis) games op Steam -Arma 2 N64: -Perfect Dark -Super Smash Bros. -Mario Kart 64 |
Team fortress 2, Battlefield 3 en Skyrim op PC. Monster Hunter 3 op de Wii.
|
Fable3 op xbox 360, Final Fantasy op Ps3, Heavy Rain, Fifa 2011/2010 :bloos:, GTA Vice City, GTA San Andreas
|
-BF3
-Gran turismo 5 -AC Revelations/AC 1/ AC brotherhood -Medal of honor 2010 (nog steeds steengoed!) -Battlefield 1943 -Bad company 2 (PC) -Company of Heroes (PC) Ik ben dus veel van de FPS en de AC's met af en toe een beetje RTS Normaal speel ik op PS3 en op PC |
Elder Scrolls V: Skyrim en POKéMON Gold.
|
Xbox 306, pc, Wii (lol)
Ik ben een grote Assassin's Creed fan, ik kijk met alle liefde uit naar deel III dit jaar. Mijn liefde voor Call of Duty is daar in tegen met de laatste 3 games bijna naar zero gezakt. Black Ops 2 heeft veel goed te maken :D Battlefield 3 is tot nu toe de beste shooter ooit. Ben altijd al fan geweest van de LEGO games, en dat gaat voorlopig niet veranderen xD De meeste Star Wars games zijn ook wel goed, wacht nog steeds op Battlefront III. Dat was het wel zo'n beetje :P |
En @UnlimitedUAV, WingsofRedemtion fan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
headshots door de muur nigga
|
Citaat:
|
Citaat:
|
FPS, strategy FPS, sci-fi FPS en meer FPS spull :) en minecraft
|
Ik speel Black Ops :p
|
PS3
cod 4 assassin's creed brotherhood medal of honor battlefield 3 God of War 3 FPS, TPS (lol) en RPGs. |
RPG, MMORPG, adventures. Guild Wars 2 straks, Diablo III, SWTOR, Minecraft, Skyrim, Zelda.
|
helemala niks !!!!!
ik vind het echt heel erg zinloos en mega zonde van men tijd ! ga gew. lekker sporten ! |
Nuttige bijdrage. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Black ops zombies five
|
Citaat:
|
CoD4
CoD1 CoD United offensive BF BC2 BF 1942 Lara Croft Tomb Raider Legend GTA SA GTA VC GTA IV GTA EFLC C&C Generals Hitman 2 Alles voor pc |
Verschillende op de Xbox
|
Ik houd persoonlijk wel van stealthy games zoals splinter cell
Maar ik voel me meestal wel badass en ga ik met mijn geweer rennend door alle vijanden heen in CoD4 =D INCOMMING! |
Citaat:
|
Shooter games meestal, soms strategie
Op xbox360 en pc |
Ik speel 't liefst RPG. Maar dan géén JRPG of MMO's. Gewoon, SP D&D. Daarnaast houd ik wel van quirky games zoals American McGee's Alice en oldschool turnbased games zoals Master of Orion.
|
Ik speel eigenlijk alleen nog maar leisure games zoals Guitar Hero maar dat is meer omdat ik alleen een laptop heb en er dus weinig echt nieuws op draait. Wat wél goed draait en waar ik dankbaar gebruik van maak is Supreme Commander (en geestelijk voorvader Total Annihilation). Imho een van de beste RTS'en ooit. C&C Generals: Zero Hour blijft een klassieker tijdens een LAN en dan vooral 4v4.
|
Op het moment speel ik niet zoveel, maar als ik wat speel dan is 't vaak een RPG of Adventure.
Straks duik ik waarschijnlijk weer een weekje of wat in Diablo III dus hack and slash? Maar wat ik de laatste 2 maanden heb gespeeld: - Journey - Monkey Island 1 & 2 (remake, moest weer een keer) - Walking Dead (Eps 1) - The world ends with you (vooral grinden) |
Vroeger heb ik ook veel RTS gespeeld, o.a. Total Annihilation en Command & Conquer via de nulmodemkabel. En shooters, voornamelijk Q2 Lithium en Q3 CPMA maar ook Unreal Tournament '99.
|
Citaat:
|
Liefste echt leuke shooter games. Uit welk jaar hij komt kan me geen moer schelen eigenlijk. Ik speel ook nog steeds een spel uit 1999 en het blijft hartstikke leuk. Ook heb ik een xbox 360 waarop ik veel battlefield 3 speel. Modern Warfare 3 is naar mijn mening minder goed eigenlijk. Maarja dat zijn meningen.
|
RPG en RTS :) en als het kan ook nog wel eens een FPS, maar dat is meer uitzondering:). Warcraft 3 FTW!
|
Ik speel op mijn ds lite echt van alles (Rune factory, Harvest Moon en Summon night) Op de pc Fable TLC en op de wii wel eens Epic Mickey. Ik hou ook veel van Need for Speed maar heb Windows XP. Dus dat is er voor mij mee opgehouden.
Wacht ben een rare gamer |
De laatste tijd veel games van Eversims. Games die bij IGN altijd maximaal maar een 5 krijgen. Een 10 voor het idee en een 4 voor de uitvoering. Vond Geopolitical Simulator wel vet (aka Rulers of Nations) maar er zitten zo godsgruwelijk veel bugs in. Heb je eindelijk een leuke savegame opgebouwd en dan loopt alles op een bepaald punt vast.
Net The Race for the White House gekocht. Een Sim waarbij je de presidentsverkiezingen in de VS naspeelt. Ben erg benieuwd.. Nu maar hopen dat ik Mick Ronney van Jack Ohama kan laten winnen. |
De tering. 2 uur gespeeld en nu al totaal zat. Denk het hoogste aantal euro's dat ik per gamende minuut heb besteed ooit.
|
Ik ben een PC gamer, en vind eigenlijk bijna alle spellen wel leuk.
Als er maar afwisseling in zit, want ik vind het niet leuk om 1 week lang alleen maar shooters te spelen. |
ik speel op de ps3
Mw3 Mw2 Black ops Black ops 2 (die heb ik al) Slendermen Amnesia Gta V (die heb ik al) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |