![]() |
seks help
hallo,
ik en mijn vriend zijn smoorverlieft en willen al een tijdje verder gaan maarwe durfen allebei niet teginnen, Mijn vraag was hoe kan je het beste beginnen en wanneer is het daar de tijd voor.:bloos: |
Als je bij elkaar bent op je kamer, beginnen met zoenen en dan langzamerhand "verder" gaan. Lijkt me niet zo heel moeilijk.
|
we voelen wel enz maar we durven allebei die stap niet tenemen,
Om het echt tegaan doen |
Ja wij kunnen die stap niet voor je zetten. Iemand van jullie moet dat doen en daar is geen trucje voor. Dit is een kwestie van gewoon doen ;)
|
je kan niet zeggen vandaag doen we het
het is een kwestie van vertrouwen ga eens naakt tegen over elkaar staan en streel elkaar eens en kijk waar het eindigt en laat de rest de vrijeloop |
Jullie zijn nog wat jong denk ik.
|
als jullie zoenen streel hem dan is, en ga dan langzaam naar zijn kruis. Als je daar ook wat begint te strelen en is ze broek losknoopt, moeten dat toch hints genoeg zijn.
|
Door er desnoods eerst eens over te praten met elkaar. Maar misschien, als jullie het allebei nog niet echt durven, is het beter om er nog eventjes mee te wachten.
In principe gaat het vanzelf |
Ha, ha, vraag of je haar mag omhelzen, lekker je armen om haar heen doen, en dan kussen, of zoenen, hoe je het maar noemen wil, op haar wang, geef haar een regen aan kusjes op haar wang, en dan al kussen eindig je met een kussen op haar mond, kom beter iets dan helemaal niets, misschien niet de beste suggestie, maar als je toch ergens moet beginnen dan zo ongeveer.....(y)(y)(y):D:D succes met de liefde*O*
|
even informatie we zijn allebei wel ontmaagd
|
Nou, schiet op dan en begin te noiken (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |