![]() |
Slecht in meiden versieren
Hoi ik ben 13 jAar en ik ben heel slecht in het zien of een meid je leuk vind en in het versieren hopelijk heeft iemand tips ty
|
Er zijn niet echt tips, je moet gewoon een beetje zelfvertrouwen hebben.
|
je bent pas 13 joh je hebt nog een heel leven voor je en er zijn genoeg meiden om te versieren :P
|
Als je je als een bosaap gedraagt, wordt het inderdaad een moeilijk verhaal.
|
Man je bent pas 13 je moet je daar nog niet zo bezig mee houden
maar als je toch wil 1 tip JEZELF BLIJVEN!!!!!!! |
Gewoon op haar afstappen, maar dan op een soort vriendschappelijke manier.
Heb het met haar over leuke dingen, de rest gaat wel van zelf. |
Citaat:
|
Je bent ook veelte jong. wacht 2 jaar dan snap je alles veel beter
|
Praten ;) en veel complimentjes geven
|
Citaat:
maar persoonlijk hou ik er wel van als een jongen hard to get speelt, anders vind ik er echt geen zak aan haha. |
Citaat:
|
Citaat:
|
niemand is er goed of slecht in denk..
je zal aantal jaartjes later merken als je getrouwd bent of zo dat ze als lijm achter je aan komen. geniet zo lang als je kan van wat onzekerheid en eventuele jeugdpuistjes. |
Citaat:
|
Je bent te jong denk ik maar als je het toch persé wilt weten:
Blijf jezelf geef complimenten bied haar dingen aan vraag naar haar hobbies vraag of ze een x met je af wilt spreken maar je bent nog 13 dus wacht gewoon nog ff een jaar of 2/3 als je 13 bent en je wilt dan al verkering etc. vraag ik me af hoe goed die relatie is, |
Leer van je fouten, en probeer die de volgende keer niet meer te maken, iedereen heeft wel eens een blauwtje gelopen, ook al willen de meeste dat niet openlijk toegeven, ik ook niet,:D, je bent pas 13 dus tegen de tijd dat je 18 bent ben je wel een ervaren:rolleyes: versierder, oja, let ook een beejte op je uiterlijk, zorg dat je geen vieze luchtjes om je heen hebt zoals een zweetlucht, oja, en let op je adem, op onfrisse adem knappen(n) de dames zeker af.(y) succes je versierpogingen komt er wel. met vallen en opstaan:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |