![]() |
Help! Bijbaantje!
Hey, Ik ben Winston (14jr) :D
En ik zoek een leuke bijbaan, Maar in de buurt is alles bezet!:facepalm: Netwerk VSP zit helemaal vol voor mijn omgeving en ik kan nergens een kas ofzo waar ik dingen kan plukken vinden om dat als bijbaan te nemen? WAT MOET IK DOEN ?!! :facepalm::facepalm::bloos::bloos: Met vriendelijke Groet, Winston |
Citaat:
Maar goed.... Is krantenwijk misschien wel een optie? |
Even verplaatst naar Wonen & Werken.
|
Citaat:
|
Je bent er misschien nog te jong voor, maar wat tegenwoordig ook mogelijk is geld verdienen via internet. Wat misschien handig voor jou is, is dit: forum.scholieren.com. Gewoon in je vrije tijd een website bouwen over je hobby's of iets dergelijks met advertenties erbij. Daar verdien je dan aan!
|
Slecht voorbeeld, Thomas1234.
Wat is er mis met de jeugd dat zij op hun 14e al willen gaan werken.. Wacht tot je 15e en ga anders alvast lang bij winkels/restaurants voor werk. Dan heb je zekerheid voor een bijbaantje als je 15 bent. Voor nu; Geniet van je jeugdige jaren. ;-) |
Citaat:
|
Er is toch niks mis met enkele uurtjes werken in de week als bijvoorbeeld vakkenvuller of postbezorgen oid? Het is geen goudput maar die paar extra centen in de maand is toch wel fijn... Ik zeg niks mis met een beetje arbeid! Die paar uurtjes werken ipv paar uurtjes facebook...
|
Beste Winston,
Tip: - loop eens langs wat restaurants en winkels in jouw buurt - vraag je vrienden of er een baantje is waar zij werken - kijken online eens op vacaturesites voor bijbaantjes en vakantiewerk Ongetwijfeld zul je snel iets vinden, succes! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |