![]() |
liefdesadvies nodig
Ik ben een jongen van 14 jaar en ben verliefd op een meisje die mij niet kent en die even oud is.
Ze zit in mijn school maar niet in dezelfde klas en ze zit niet dicht bij mij in de studie. Ik weet haar naam door mijn studiegebuur want die kent haar ook, kheb haar dan op fb opgezocht en haar toegevoegd, ze heeft dan aanvaard maar als ik praat tegen haar zegt ze bijna nooit iets terug en op msn zit ze nooit. Ik ken een paar vriendinnen van haar en heb al gedacht om even te informerenn maar ben nogal verlegen. Heeft iemand goede raad??? Alvast bedankt |
Tja, ik zou ook niet zoveel te melden hebben aan iemand die ik helemaal niet ken. Begin eens een gesprek met haar, een echt gesprek.
|
maar kweet niet echt wat te zeggen, ben bang dat ik iets verkeerd ga zeggen
|
Ja maar als je niks zegt, krijg je ook geen contact. Niet geschoten is altijd mis.
|
Citaat:
En hoe kun je in godsnaam verliefd zijn op iemand die je niet kent? |
liefde op het eerste zicht :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat dacht ik eerst ook, maar je zal er achter komen dat het een foute beslissing was.:nono::n |
Liefde op het eerste gezicht is geen beslissing :confused:
|
praten met iemand die je niet of nauwelijks kent kan moeilijk zijn als je ietwat introvert bent, maar begin gewoon eens met oogcontact, en als dat lukt steeds hoi zeggen als je elkaar voorbij loopt! je zult zien dat het steeds makkelijker gaat.
|
Een vriend van mij heeft als tip gegeven: denk niet teveel na. Zeg op facebook of school eens 'hoi'. Dat is het begin van een gesprek. Vraag haar naar haar hobbies, favoriete muziek. Onderwerpen waar je over kan praten. Het is een begin. :)
|
gisteren hadden we een leuk gesprek op fb en kweet nu ook wrm da ze nie zo veel antwoord :)
|
Citaat:
Citaat:
|
ze heeft ruzie met iemand en het is een moeilijk moment voor haar
|
en dat aanvarden van vrienden, nrmaal voegt ze nooit mensen toe dat ze niet kent, het heeft lang geduurd tegen dat ze mij aanvaarrd heeft en gelukkig heeft mijn nicht haar kunnen overhalen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |