![]() |
Tablet
hallo, ik zal het ff kort houden, ik heb een aantal dagen geleden een nieuwe tablet gekocht met android 4.0(.3) en ik wou een paar aps downloaden, de meeste gingen gewoon makkelijk maar een paar kon ik niet vinden, toen ik ze via een website wou downloaden en gezonden werdt naar de play store vond ik ze wel maar kon ik ze niet downloaden, er stond uw apperaat is niet compatibel ik vraag me af, ligt het gewoon aan dat ik de nieuwste android heb en niet kan downloaden ofzo
dit zijn de aps die niet te downloaden waren : Fruit ninja Shazam Drawe something Viber wat kan ik het beste nu doen? |
Ik ben wel meerdere apps tegen gekomen waaronder stond dat ze mar voor een paar apparaten zijn ontworpen en het misschien dus niet zou werken.
Ik kon deze gewoon installeren, bij het openen liep het echter mis. (Androi3.2) Misschien zit er een grote verandering in de nieuwe versie waardoor apps niet meer compatible zijn. Maar ik ben niet echt een android kenner. |
Nee het ligt waarschijnlijk aan je tablet zelf. Welk merk heb je? Sommige tablet/ mobiels kunnen sommige spelletjes niet downloaden. Dat heb ik ook met mijn mobiel ik heb een samsung galaxy mini en dan zeurt hij ook de hele tijd dat hij niet compatibel is met 'dit item'. Ik weet nog niet hoe je het op moet lossen helaas :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |