![]() |
vragen of hij iets te doen heeft vanavond?
Heeei,
Vorige week heb ik een hele leuke jongen ontmoet en mee gezoend. Ik kende hem al van gezicht, van school maar meer niet echt. En ik ben verliefd geworden.. Hij heeft ooit gezegd geen interesse te hebben in een relatie. Maar hij vraagt wel of ik een keertje langs wil komen. (en toont naar mijn idee interesse) Verder verveel ik me al de hele dag en ik wil echt iets leuks doen.. dus aan jullie de vraag.. zal ik vragen of ik vanavond langs kan komen? ;) of of hij iets te doen heeft vanavond? Ik ben best onzeker, want misschien is dit juist niet hetgeen wat jongens/mannen niet leuk vinden.. x |
doe wat je niet laten kunt zal ik maar zeggen :D
|
Vraag het hem nu en kijk of ie datt wil:)
|
Je kunt best vragen of 'ie lang wil komen, maar je moet wel bedenken dat hij al duidelijk heeft aangegeven geen relatie te willen en dat alles wat er tussen jullie gebeurt dus niet betekent dat 'ie dat nu opeens wel wil. Dus voordat je te ver gaat met hem (seks bijvoorbeeld) zou ik, als ik jou was, eerst even zekerheid vragen over wat hij nu wil. Want het lijkt me voor jou niet leuk om allemaal dingen met hem te doen en er dan achter te komen dat het voor hem gewoon even een verzetje was en verder niets (tenzij jij dat ook prima vindt, maar dat lijkt me niet aangezien je verliefd bent).
|
Ik ben zelf ook een jongen
en ik zou het zelf leuk als een meid zou vragen of ik langs wou komen. ik weet natuurlijk niet hoe jullie click is. Maar ik zou het erg leuk vinden. |
"Heb je iets te doen vanavond?"
Is altijd leuk als een meisje dat vraagt :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou zeggen vraag het hem, nooit geschoten is altijd mis ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |