Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   vragen of hij iets te doen heeft vanavond? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1857047)

foreveryoung16 07-04-2012 16:27

vragen of hij iets te doen heeft vanavond?

Heeei,

Vorige week heb ik een hele leuke jongen ontmoet en mee gezoend.
Ik kende hem al van gezicht, van school maar meer niet echt.
En ik ben verliefd geworden..
Hij heeft ooit gezegd geen interesse te hebben in een relatie.
Maar hij vraagt wel of ik een keertje langs wil komen. (en toont naar mijn idee interesse)
Verder verveel ik me al de hele dag en ik wil echt iets leuks doen..
dus aan jullie de vraag.. zal ik vragen of ik vanavond langs kan komen? ;) of of hij iets te doen heeft vanavond?
Ik ben best onzeker, want misschien is dit juist niet hetgeen wat jongens/mannen niet leuk vinden..

x

Miss Kidrauhl 07-04-2012 16:28

doe wat je niet laten kunt zal ik maar zeggen :D

Strobe! 07-04-2012 16:46

Vraag het hem nu en kijk of ie datt wil:)

Vowel 07-04-2012 17:21

Je kunt best vragen of 'ie lang wil komen, maar je moet wel bedenken dat hij al duidelijk heeft aangegeven geen relatie te willen en dat alles wat er tussen jullie gebeurt dus niet betekent dat 'ie dat nu opeens wel wil. Dus voordat je te ver gaat met hem (seks bijvoorbeeld) zou ik, als ik jou was, eerst even zekerheid vragen over wat hij nu wil. Want het lijkt me voor jou niet leuk om allemaal dingen met hem te doen en er dan achter te komen dat het voor hem gewoon even een verzetje was en verder niets (tenzij jij dat ook prima vindt, maar dat lijkt me niet aangezien je verliefd bent).

Brabant234 07-04-2012 20:47

Ik ben zelf ook een jongen
en ik zou het zelf leuk als een meid zou vragen of ik langs wou komen.
ik weet natuurlijk niet hoe jullie click is.
Maar ik zou het erg leuk vinden.

Croque 07-04-2012 22:20

"Heb je iets te doen vanavond?"
Is altijd leuk als een meisje dat vraagt :D

Amor_ASH 08-04-2012 13:49

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32468215)
Je kunt best vragen of 'ie lang wil komen, maar je moet wel bedenken dat hij al duidelijk heeft aangegeven geen relatie te willen en dat alles wat er tussen jullie gebeurt dus niet betekent dat 'ie dat nu opeens wel wil. Dus voordat je te ver gaat met hem (seks bijvoorbeeld) zou ik, als ik jou was, eerst even zekerheid vragen over wat hij nu wil. Want het lijkt me voor jou niet leuk om allemaal dingen met hem te doen en er dan achter te komen dat het voor hem gewoon even een verzetje was en verder niets (tenzij jij dat ook prima vindt, maar dat lijkt me niet aangezien je verliefd bent).

Ze zei dat hij 'ooit' heeft gezegd dat hij geen relatie wilt. Misschien toont hij nu interesse omdat hij dat nu wel wilt?

Vowel 09-04-2012 08:20

Citaat:

Amor_ASH schreef: (Bericht 32469871)
Ze zei dat hij 'ooit' heeft gezegd dat hij geen relatie wilt. Misschien toont hij nu interesse omdat hij dat nu wel wilt?

Ja, dat zou best kunnen, maar het lijkt me handig dat ze dat zeker weet voor ze met hem het bed in duikt. ;)

bierkoning 10-04-2012 11:34

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32471114)
Ja, dat zou best kunnen, maar het lijkt me handig dat ze dat zeker weet voor ze met hem het bed in duikt. ;)

het lijkt mij idd dat hij een lading wil lozen, als hij idd aangegeven heeft om geen relatie te beginnen, vind hij haar niet opeens nu wel helemaal het einde... ( het zou kunnen, maar ligt niet voor de hand ) DUs kijk uit voordat je de beentjes spreid.

mytholon 11-04-2012 11:53

Ik zou zeggen vraag het hem, nooit geschoten is altijd mis ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.