![]() |
Hoeveel dagen in de week zit jij in de kroeg?
Ik als het lukt 3 :cool:
|
Stoer (y)
IK 0,25 ;) |
euh, dat ligt er echt enorm aan welke periode... Der zijn tijden dat ik er helemaal niet kom, en soms dat ik er dagen achterelkaar wel te vinden ben...
|
Gemiddeld 1,2 keer per week ofzo. Eerst was dat eigelijk altijd op zaterdag en heel soms dan een keer erbij op vrijdag. Nu is eigelijk vrijdag de vaste avond en ga ik zaterdag ook nog 1 keer in de 2 weken ofzo.
|
Het wisselt héél erg.
Er zijn weken dat ik er niet kom... en is ook wel s een week geweest waarvan ik achteraf dacht 'wow dat waren 7 dagen achter elkaar hier' :eek: Gemiddelde? Geen id. |
kan heel erg verschillen... ik heb hier gewoon een vaste kroeg waar ik veel kom, daar ga ik gewoon altijd heen als ik me verveel of zo... zitten altijd wel mensen die ik ken. gemiddeld denk ik zo'n 3x per week, soms ook een week helemaal niet, of een week elke dag...
|
Zowat elke dag :rolleyes:
PS: ik werk in de horeca van een camping, wees maar gerust :D |
12 dagen in de week ; nu ben ik stoer!!!! :rolleyes:
|
Citaat:
Ik ga alleen op zaterdagavond, en heel soms ook op vrijdag, als er iets speciaals te doen is. |
ik ga bijna iedere zaterdag en soms op zondag..
gemiddeld 1x in de week |
1, ben geen cafe ganger, zit liever bij iemand thuis (y)
|
1 dag, zaterdag.
|
in de vakantie 3 keer per week maar normaal 1 keer in de maand misschien
|
Een jaar geleden gem 2 of 3, momenteel gem 0,1.
|
1 de vrijdag, meestal alst school is dan om het weekend te vieren :D .
|
1,2 of 3 keer per week.
|
24/7
|
24 gedeeld door 7 is 3.4285714285714285714285714285714.
Da's vaker dan ik. |
Nu niet zo veel meer, maar vroeger iedere dag, want toen werkte ik in de kroeg :p
|
3 keer...
|
Op een gegeven moment werd ik zo strontziek van dat paupervolk op stratum dat ik van 1 a 2 keer in de week uit naar gewoon thuisblijven ging. Dat heb ik maandenlang volgehouden en nu ga ik af en toe weer naar the Irish Pub. Dus 1 keer in de week zeg maar.
|
in de vakantie 4 avonden ofzo maar nu school weer begint vrijdags/zaterdags 2 x dus en zo nu en dan ga ik naar een discotheek.
|
vrijdag is kroegdag :)
|
vrijdag sowieso
de rest vd week niet, behalve in de vakantietijd (dan bijna elke dag..) |
Citaat:
|
veel en veel te veel :o
|
Op dinsdag en donderdag in ieder geval. Op zaterdag soms, en op zondag ook soms.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |