Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Art-wedstrijd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1857193)

Mutant_oud 09-04-2012 15:05

Art-wedstrijd

Heeft er iemand zin in?

Roep maar eens wat.

DiederikV 10-04-2012 07:39

sure,
dacht je van:
Warthorn?
Apocalypse?
future?
sci-fi?

Er zijn veel mogelijkheden met deze ontwerpen dus je zou veel verschillende dingen kunnen zien :D

Duckdonkey 12-04-2012 11:24

ik doe mee, alleen moet de einddatum dan niet te dichtbij zijn want ik zit met schoolexamens die mn tijd opvreten.

oke ik roep ff alle onderwerpen die me te binnen schieten:
-rampjaar 2012?
-je hoofd van binnen
-nachtmerrie
-hoe je leven eruit zou zien als je van het andere geslacht was
-ongewone woonplek

DiederikV 12-04-2012 16:41

Citaat:

Duckdonkey schreef: (Bericht 32477748)
ik doe mee, alleen moet de einddatum dan niet te dichtbij zijn want ik zit met schoolexamens die mn tijd opvreten.

oke ik roep ff alle onderwerpen die me te binnen schieten:
-rampjaar 2012?
-je hoofd van binnen
-nachtmerrie
-hoe je leven eruit zou zien als je van het andere geslacht was
-ongewone woonplek

Hoofd van binnen hadden we soort van laatste keer al :P

Vesta 12-04-2012 17:32

Ik doe mee

-Vrijheid?
-Lente?
- Modern art?
-Liefde?

Zou het niet leuk zijn als je ook een tekstje mocht bedenk bij je tekening/schilderij? Dan komt je gedachte, vind ik, goed naar voren.

Duckdonkey 13-04-2012 09:34

@Vesta, daar ben ik het mee eens, dat je in elk geval iets van toelichting mag geven!

speelgoedgitaar 13-04-2012 20:58

-beweging
-urban spaces
-licht
-onderweg
-dood
-afscheid
-venster
-nacht

Neko* 13-04-2012 22:53

Ik vind lente, onderweg en beweging leuke onderwerpen. En misschien dat ik wel meedoe. Als ik me over mijn 'al mijn tekeningen zijn rotzooi'-gedachtes heen kan zetten. :cool:

Miekje* 14-04-2012 13:33

Ja, ik vind lente, onderweg en beweging ook leuke onderwerpen. Misschien ga ik ook weer eens proberen mee te doen (net zoals bij al die andere keren dat het niets werd, maar je weet maar nooit!)

Vesta 14-04-2012 13:46

Is het misschien ook een idee om een soort van illustratie te maken voor één van de verhalen van de schrijfwedstrijd, en de stemmers dan laten raden bij welk verhaal de tekening/schilderij/whatever hoort? Want er zijn elke keer zo weinig stemmers. Zo krijgen de Art-wedstrijd én de schrijfwedstrijd meer stemmers :P. Of is het te ver gezocht en gewoon té?

Miekje* 23-04-2012 12:41

Ik vind het laatste een beetje té :O. En aangezien beiden wedstrijden vaak uitgesteld worden, wordt het denk ik helemaal een zootje als je ze ook nog eens gaat combineren. Maar dat is mijn mening, hoor!

En gaan we stemmen over de onderwerpen? Of gaan we gewoon nu al een onderwerp kiezen? De onderwerpen met de meeste animo tot nu toe:
  • lente
  • beweging
  • onderweg
Persoonlijk vind ik lente een erg leuk onderwerp!

Em. 27-04-2012 11:49

Ik denk dat het inderdaad een zooitje wordt en het eeuwen en eeuwen gaat duren als je die wedstrijd met deze gaat combineren. Hoewel ik het idee zelf nog wel leuk vind.

Mijn plan is in ieder geval dat ik straks/ergens vandaag een poll open met alle genoemde onderwerpen. :Y

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.