![]() |
Tablet PC.
Ik zoek een leuke betaalbare tablet maar ik heb geen flauw idee welke te kopen.
We hebben ongeveer 300 euro te besteden, ik ben zelf geen fan van apple maar het is geen dealbreaker. help. |
Ik zeg doorsparen. Voor €300,- heb je alleen tablets waar je je aan gaat ergeren óf een tweedehands apparaat.
|
Wat wil je er bijvoorbeeld mee?
|
Ik wil er zelf niets mee, maar de ander wilt er mee surfen/emailen en af en toe van die simpele spelletjes spelen.
|
android of windows of een ander OS
|
Als het echt binnen het budget moet blijven kom je al snel uit op een tablet als de Yarvik TAB465, al zou ik wegens slechte ervaringen niet snel aan dat merk beginnen. Verder moet er nog het een en ander aan gebeuren om hem optimaal te krijgen, standaard staat de Android Market (Google Play) er niet op maar een halfbakken alternatief. Als het budget nog iets omhoog kan zou ik voor een Galaxy Tab kijken, afhankelijk van hoe groot je hem wil hebben kun je voor de 8.9 of 10.1 gaan. Tegra 3 tablets zijn uiteraard nog een stuk beter maar dat valt wel erg ver buiten het budget.
|
Budget is wel flexibel ja, maar het kan niet dubbel.
|
Dan zou ik even wachten tot er een nieuwe generatie Galaxy's uitkomen en dan voor weinig de huidige op de kop tikken.
|
Ik heb vorig jaar december de medion lifetab van de aldi gekocht.
Hij bevalt me prima! Mijn oom zat er laatst mee op zijn schoot, en die zei dat deze sneller was dan zijn ipad. En dat voor 400 euro... Deze is alleen iets zwaarder. Mar hij heeft wel standaard 3g ( en Wifi natuurlijk) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |