![]() |
Haar wild maken met zeep.
Hallo daar! Zoals een aantal users hier wel zullen weten, heb ik een wild kapsel. Ik gebruik hier wax voor en heel veel haarlak. Ik maak in ongeveer 3 dagen een halve liter fles haarlak op. Dit begint best duur te worden, ik had op internet gelezen dat zeep erg goed werkt om je kapsel wild te maken, maar voor de rest niks :( Ik vraag me nu dus af, wat is het beste om te gebruiken? Gewoon een blok reguliere zeep, of een pot groene zeep ofzo?
Ik vraag dit zodat ik niet voor niks een verkeerde zeep ga kopen :P |
Groene zeep en suikerwater worden gebruikt om hanekammen mee te maken, dus dat blijft wel zitten. Alleen lijkt groene zeep me verstandiger ivm insecten enzo.
|
Citaat:
|
Dat denk ik wel ja :y en ja, ik heb het gezien. Is er niet een gel die dat doet? Schwarzkopf ofzo, die met die stomme reclames met idioot extreme kapsels.
|
Oké groene zeep werkt ziek goed. Ik had nog een pot driehoekszeep staan in de kast :D
|
groene zeep werkt voor bijna alles ;)
Haarlak is trouwens enorme meuk, moet je niet doen. voor mijn wilde kapsel hoef ik overigens alleen maar op te staan :) |
Citaat:
|
mja, dat zal jij hebt stijl haar, ik heb krullen.
Mijn haar zit nooit plat :D zal ff een fototje in het fototopic knallen als referentie |
Citaat:
En is goed, ik zal kijken :) |
Groene zeep kun je kopen in tabletten, vloeibaar en als een soort pasta. Ik neem aan dat de pasta het beste werkt!
Overigens: wat is er zo slecht aan haarlak dan? |
Regel gewoon murrays.
En doe je haar anders. |
Citaat:
Citaat:
maar als je het specifiek over het haar hebt dan droogt haarlak je haar uit door de verschillende zuren en alcoholen. |
Ah. Nouja, problemen met het centrale zenuwstelsel heb ik al sinds mijn geboorte dus daar hoef ik het niet voor te laten :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik denk niet dat je er verder kaal van zal worden. |
Citaat:
|
alles kan breken ;)
|
Haha, toen ik de titel van je topic las dacht ik dat je iemand wild wilde maken met zeep. (y)
|
Citaat:
|
groene zeep is niet zo heel schadelijk
overigens schijnt bier ook prima te zijn (maarja bier is altijd prima) |
Maar bier wordt niet echt hard als het opdroogt.
|
Ik weet niet waarom er de hele tijd bier en zeep en weetikveelwat wordt genoemd maar dat belachelijke kapsel van hem kan je vrij makkelijk bereiken door er gewoon wat murrays in te doen. Maar nogmaals; hoe sneller je je haar anders doet hoe meer pussy je gaat krijgen.
|
mja, wax tuurlijk, ik ben er geen fan van maar dat kan prima, maar hij wilt er minder geld voor kwijt zijn.
En met zo'n pseudo-rockster kapsel dacht ik dat hij ook wel naar bier zou willen ruiken om het plaatje compleet te krijgen. |
Citaat:
|
Dat begrijp ik, maar meer pussy kan natuurlijk nooit kwaad.
|
:confused:
|
:')
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |