![]() |
grafperk perikel
vandaag op t werk
t was weersterk dat die vlerk genaamd tjerk z`n grafperk had gemolt niet ongedolt en ongestraft werd dat verschaft aan de wouten we zeiden zouten met die bak maar t hielp geen zak dat zei tabac de directeur van m`n school hij is een zool leeft in t riool en speelt z`n viool en doet dat voor de lol de maat is vol daar word hij dol en slaat de school kapot oh wat een dot het word te zot het maakt toch niet meer uit hij is ontslagen :d |
puk
al ben je een beetje druk het leven kan niet stuk op een dag met jou ben ik niet flouw je weet niet wat ik zonder jou zou doen ik ben een oen wat wou ik doen ik wou een zoen geef me maar twee maar oh en wee daar op die plee kwam t er ook niet van daar zat ik dan zonder plan midden in t kippenhok ik zat op stok droomde van de bok en jou maar k heb een vrouw ik blijf haar trouw van nu af ik rook een saf word weer maf jij minder straf SORRY |
dit verhaal gaat over vliegh
en begint al bij z`n wiegh hij was toen net geboren maar nog niet verloren hij dacht als ik niet liegh en ook niet bedriegh dan haal ik t nog wel hij hoorde een bel ging rechtstreeks naar de hell ik vertel je alleen wel dat in die cel in t warmste van de aarde je moed heeft waarde maar zou je dan gaarne stil kunnen zijn het doet veel pijn te luisteren naar al dat fluisteren bij t beginnen van de dag toen ik t zag in een oogopslag wist ik dat je kruimel had bedrogen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |