Citaat:
Vowel schreef:
(Bericht 32481685)
Jouw gezever wordt met de dag ongeloofwaardiger, hoor. Heb jij überhaupt al eens seks gehad? Want zo klinkt het niet. En als je "meestal" van dit soort meisjes je bed in krijgt heb je gewoon echt een slechte smaak, want blijkbaar val je op egoïstische kutwijven.
|
Wel eens?? regelmatig, als de kans zich voordoet maar ik hou geen tellerstand bij:p, je hebt gewoon meiden in alle maten een types, ook als het om karakter gaat, een kutwijf voor een avondje na het stappen vind ik ook prima, is zijn ook best lekker, als ik mijn spreekwoordelijke ei voor dat nachtje na het stappen tenminste maar kwijt kan, het zogenaamde voor een keertje, is altijd beter dan, ofwel beter iets dan helemaal niets, dat is niet grof of egoistisch bedoelt, en heeft niks met slechte smaak te maken, er is wel een verschil tussen dames die gezellig zijn om een avondje mee te stappen, en dames waar je echt een relatie mee zou willen, en het is niet rot bedoelt maar ik ben gewoon een jager, op jacht naar lekkere meiden, sommige meiden snel, en mag je gelijk de zelfde avond al, en andere meiden daar moet je meer moeite voor doen, en ja als je de zelfde avond al met een lekkere meid, de koffer in mag duiken, waarom zou je dat dan uitstellen, gewoon de kans nemen, als die zich aandient,:D om het zo maar even te noemen, alleen jammer dat als een dame zoiets doet, is ze een goedkoop wijf of een slettebak, en meer van dat soort termen, en als een jongen het doet is hij de bink, ofwel de jager, de versierder enz.
|