![]() |
vind je jongen je nog leuk als...
ik heb al meer dan een jaar iets met een jongen, ik zie hem niet zo vaak helaas omdat dat echt niet anders kan. Maar het lijkt de laatste tijd alsof hij niet meer zo verliefd is. Vroeger zeiden we heel vaak iloveyou tegen elkaar en dan zouden we terug loveyou2 maar als ik dat nu zeg dan begint hij over wat ander alsof hij het niet eens heeft gelezen. in alles wat hij doet lijkt hij gewoon minder verliefd en dat doet me gewoon pijn want ik wil hem echt niet kwijt. weet iemand wat dit betekend?
|
Het kan zijn dat hoe vaak jullie elkaar zien hem dwars zit. Maar is hij ook anders naast het no ILY? Of weet je dat niet?
|
Vraag hem wat er dwarszit? Ik weet niet hoe obvious het is, maar misschien heeft ie niet eens door dat ie jou niet antwoordt. En als er wel wat is, weet je het meteen :)
|
Ik kan me voorstellen dat na een jaar hij niet iedere keer terug gaat schrijven I Love you 2.
Wat is er nog meer veranderd? |
hai
ik zal even zeggen wat ik denk meschien zijn jullie uit elkaar aan het groeien omdat jullie elkaar niet meer zo vaak zien maak bijv. 1 keer in de week een vrije dag dan spreken julllie met elkaar af en dan kijk je later als het geholpen heeft of hij heeft een andere vriendin geen idee liefs tupje*O* |
nu iets totaal anders hoe kan je zelf zoon ding maken met je verhaal en vragen en tips???
sorry dat ik dat nu moet vragen |
heej tulpje!
sorrie dat ik op jou reager maar ik heb dus ook geen idee hoe het moet !! HAHA zijn we allebei even handig :):):) x scholier mavo |
Citaat:
Citaat:
OT: Ik kan me ook wel voorstellen dat je niet meer dagelijks I love you en I love you2 gaat zeggen. En anders moet je het gewoon eens aan hem vragen. |
Gwn vragen?
|
Ja dat zou kunnen helpen net zoals kika zegt
Groetjes |
Praat erover met hem, en vraag anders is of jullie op wat voor manier dan ook toch wat vaker bij elkaar kunnen zijn?
|
het iloveyou zeggen enzo is standaart geworden en niet leuk meer.
|
het lijkt er op dat jullie in een soort van sleur gevangen zijn
en de betekenis iets standaard geworden is ik weet niet hoevaak jullie elkaar zien maar probeer eens wat geks/leuks te gaan doen bv eens een wwekendje weg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |