![]() |
And SAAAAAAAAI will always love you! #1644
Gebruikersnaam Berichten
Uomi 56 Stefenootje 49 Martiño 37 Absinthe 34 Chicka Little 30 *Miekje* 27 .sann 25 Quintiano 24 Chick Rock 23 Little Phoebe 23 Sarah 19 Carn 16 Lentekriebel 15 Lorelei 14 Commendatore 12 Noedelhap 12 Lusi 10 Apate 10 Trimm Trabb 9 Zeppelin 9 Qandy. 8 Paranoide 7 Luud 6 Strobe! 5 moesasji 5 Havock 4 TythorZeth 4 Spoiler-Dude 3 mollerator 3 fizzle-fluffy 2 yeye ik had de laatste EN de eerste :Cool: kusje |
*O*
|
<3
|
Ohja, Chris, wanneer ga je eigenlijk weg?
Dan kom ik voor die tijd nog even naar je nieuwe huis kijken enzo. Want misschien zie ik je nooit meer daarna, omdat je omkomt bij een drive-by shooting in Mexico. |
HAHA de tering flyaway jouw avatar :D :D
|
bert.:d
|
ik moet maken datik in bed kom. mijn moeder begint te spoken.
|
Citaat:
|
Topictitel doet me denken aan
:D:D:D:D:D:D:D:D |
Ik kan van mijn neus niet echt makkelijk een paashaasneus maken :(
|
Citaat:
http://4.bp.blogspot.com/-Am0uNqfni4...ent-friday.gif |
Flyaway. :bloos:(Y)
|
Citaat:
Nou ik denk dat Guatemala gevaarlijker is. Oja ik moet nog even oud papier halen bij het GWK. |
Omg :cool: ik doe iets met mijn neus, en volgens mijn huisgenoten lijk ik dan echt op een paashaas :bloos:
|
Yaaaay! Dolly!!! *o*
|
Aaaand Aaaaaaaaaaiaai-i-aaai will alwees luv Joeeeeeeeoeoeoeoe
|
*gaykroegmodus*
|
Ik begon het ook al te zingen. :o
|
Ik denk dat ik het nu even ga luisteren (y)
|
Ik heb nu zin in karaoke. Gelukkig ben ik alleen thuis.
*belachelijk hard zingt* |
So I'll go... But I'll know, I think of you every step of... The wayayay
|
Ik zit in de trein, dus dat zal ik maar niet doen :D
|
Gewoon doen, Martin!
'cause I'm wishing you JOY and happineeeeees, BUT ABOVE ALL THIS... IIIIIII'M WISHING YOUUUUUUU....LOOOOOOOOOOOOOOOOOOVEEEEEE!!!! |
Oh nu komt I'm every woman <33 ik weet niet of ik me dan kan inhouden :bloos:
|
|
32%, in bier, gadverdamme. :D
Smaakt 'ie een beetje? Brew Dog heeft wel meer van die maffe dingen en het klinkt allemaal tof, maar ik ben zo bang dat het niet te zuipen is. |
Ik ga hem vooralsnog niet openen! Ik heb er wel een speciale dop bijgekregen waar ik hem mee kan hersluiten :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu heb ik zin in een Guinness
|
Zo. Nachtdienst x2.
|
Citaat:
|
Altijd fijn, paniekmensjes :)
|
gesprek dat ik net had:
ik : goedenavond meneer, was uw avondje uit leuk? meneer : he? ik : WAS UW AVONDJE UIT LEUK? meneer: ja, inderdaad ik woon op de eerste etage ik : MAAR WAS HET LEUK WAAR U HEEN WAS? meneer : op de eerste etage, aan de rechterkant. |
Productief.
|
Citaat:
Ik heb ook altijd zulk soort gesprekken met een oude man die elke avond in de bux thee komt drinken. "Heeft u een gezellig pasen gehad?" "Hahahaaa jaaa jaa.... he wat zei je?" "Of u een gezellig pasen heeft gehad!" "Paars? Wat is er paars?" |
Sleeptaim!
|
Ha geniaal, ik was op een heel leuke housewarmingparty van een klasgenoot en er waren alleen maar zangers en we hebben hard gefeest tot de politie kwam en daarna hebben we symfonieen geluisterd :D
|
stoerrrrrrrrr
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, ik lig heerlijk in bed met een warm stokbroodje met kaas, zo nog een jointje roken en dan slapen <3
|
Lekkah laatste dagje chillend doorkomen met louter wat suf vergaderen (y) Hoop dat de rest van het zooitje goed beslagen ten ijs komt en ook efficiënt wil zijn zodat we vroeg naar huis kunnen vanmiddag *o*
|
Laatste dag voor het saaie weekend :(
|
Goeiemorgen! Nu heb ik ook het liedje in mijn hoofd.
|
Mijn buren vonden het nodig om om 8 uur vanochtend heel hard ergens op te gaan hameren. WAAROM?
|
goedemorgen mensen *O*
|
Hallo! Jij bent vrolijk!
|
Ik heb goed geslapen en loop mooi op schema qua werk en het huis is vorige week écht opgeruimd in plaats van de zooi weg te moffelen en ik heb zin in weekend en morgen is er week een barbecue en ik heb gezonde spanning om mijn sollicitatie maandag!
|
En nu ga ik ervandoor, want om 10:00 komt mijn intake en dan kan ik mooi even de verwijsbrief lezen terwijl de patient de screeningslijsten invult!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |