![]() |
probleem met rukken en hij is scheef
mijn 'vriendje in me onderbroek' is als ie stijf wordt heel erg scheef/krom echt een kwart rondje bijna weet iemand wat ik hieraan kan doen?
ook heb ik een probleem met rukken, hoe lang ik dit ook doe er gebeurt gewoon nix en het begint nogal te vervelen. Serieuze antwoorden graag, tis al vervelend genoeg :P |
Dat ie scheef is maakt niet uit. hoe oud ben je? het kan er aan liggen dat je nog geen sperma kan krijgen
|
Misschien moet je je ontspannen. Als je de hele tijd denkt: 'er moet wat gebeuren, er moet wat gebeuren' dan gebeurt er juist niks.
|
hoe oud ben je?
en tja die mijne staat ook 'scheef' kan ik er wat aan doen. is menselijk ! |
Ben je misschien ook besneden?
|
Ben 15 en niet besneden en het is dat ie niet omhoog scheef is maar scherf naar links toe buigend
|
Nouja ik hoorde dat dat over die scheve penis gewoon normaal is, misschien ruk je 'verkeerd' ga je niet lang genoeg door zegmaar. want rond 15 jaar moet er toch echt iets komen
|
Je wisselt toch wel tussen links en rechts in je onderbroek...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blauwe dop
|
Citaat:
|
nee dat is geen pen, dat is als je een dop-tik krijgt.
ik ken de uitdrukking "dop" als synoniem voor eikel ook pas sinds ik met groningers en friezen werk dus misschien is het iets noordelijks. |
Een "dop-tik"??? Ik snap er steeds minder van geloof ik... Een tik op je eikel misschien? Au!!
|
miss wat sneller of meer druk zetten ofzo hielp bij mij ook :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook nog nooit natte droom gehad?
|
Citaat:
|
ik kreeg al sperma toen ik elf was, en weet al dik 4 jaar dat ik gay ben, maar weet niet hoe ervoor uit te komen.....
Ben trouwens 14 jaar, en als het kan, ruk ik 1 keer per dag :) |
Citaat:
|
Sommige jongens hebben inderdaad een kromme penis, dat kan voorkomen. Het wordt zelfs gezien als 'ziekte', maar grote kans dat je er helemaal geen last van hebt.
Citaat:
|
myth, een keer erop reageren is goed hoor, maarja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus daar hoeft het ook niet aan te liggen |
Citaat:
|
Citaat:
miss een witte vlek in je onderbroek. maar idd was niet echt logisch wat k zei. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |