Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Vinger erin (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1857555)

cybertulpje 15-04-2012 06:16

Vinger erin

Wat ik mij af vraag Ben geen Homo maar de laaste tijd vindt ik het heerlijk als ik mij aftrek iets in mijn kont te doen. Kan een vinger zijn maar ook iets groters vindt het een heerlijk gevoel tijdens het trekken.

Zijn er meerdere die ook deze ervaring hebben of tijdens het trekken iets anders doen.

marijke 1992 15-04-2012 09:29

Ik heb een vriendje gehad die het geil vond om de hak van mn schoen in zn kont te voelen tijdens het pijpen of trekken.
Vond het een goor idee om later die schoenen te dragen.
Maar hij vond het leuk.

Lovedrunk 15-04-2012 11:15

Het is toch zo dat je orgasme dan langer wordt uitgesteld?

marijke 1992 15-04-2012 17:37

Zie topic melken.

Amnesia16 15-04-2012 19:16

is normaal hoor

Schizotiger 16-04-2012 11:15

meer mensen doen het maar persoonlijk vind ik het niks.

Reverend 16-04-2012 11:52

but I poop from there

InfoBoy 19-04-2012 00:12

Ja maar er zit geen poop in als je niet binnen 2 uur nadat je bent wezen schijten het doet. :) En er zijn wel meer (hetero) gasten die dat lekker vinden.. je g plek zit daar ook. dat is de prostaat bij de man. Waar? als je zit of ligt. vinger erin en dan beetje in richting van je buik voelen. Je vind dat orgaantje het best wanneer je heel geil bent (bijna klaar kan komen) want dan wordt ie hard. is ongeveer zo groot als een walnoot.. als je die aanraakt tijden het rukken.. vet heftig. :)

joris19 21-04-2012 11:55

Als je het lekker vind om je vinger in je kont te doen, gewoon doen, veel plezier, en genot

markvans 21-04-2012 12:12

Citaat:

Lovedrunk schreef: (Bericht 32483240)
Het is toch zo dat je orgasme dan langer wordt uitgesteld?

Juist niet.

DennisMaass 22-04-2012 13:18

Bah

InfoBoy 24-04-2012 00:47

Citaat:

DennisMaass schreef: (Bericht 32496804)
Bah

Eerst proberen, dan zeggen bah. :) als je niet net bent wezen schijten is er niks bah aan, dan is het schoon. En als je die prostaat weet te vinden terwijl je je aftrekt wordt je gek van geilheid, zo heftig voelt dat als je dat ding aanraakt. :cool:

joris19 28-04-2012 16:16

Kijk wel uit wat je in je hol stopt, als je zo nodig er wat in je hol wil douwen, want als je uitscheurt omdat het voorwerp te groot bleek te zijn. Dan heb je echt een probleem,:D

InfoBoy 29-04-2012 00:15

Citaat:

joris19 schreef: (Bericht 32507881)
Kijk wel uit wat je in je hol stopt, als je zo nodig er wat in je hol wil douwen, want als je uitscheurt omdat het voorwerp te groot bleek te zijn. Dan heb je echt een probleem,:D

Ervaring mee? :facepalm:

Gebruik iets wat glijdt, babyolie, vaseline, glijmiddel en idd geen dingen waarvan je zelf al kan raden dat die niet gaan passen.. Lol.

Sarah 29-04-2012 11:01

Citaat:

InfoBoy schreef: (Bericht 32508483)
Ervaring mee? :facepalm:

Gebruik iets wat glijdt, babyolie, vaseline, glijmiddel en idd geen dingen waarvan je zelf al kan raden dat die niet gaan passen.. Lol.

en namens iedereen die wel eens op de spoedeisende hulp van een ziekenhuis heeft gewerkt: svp ook geen dingen die er helemaal in kunnen of die kunnen afbreken en die je er dan niet meer zelf uitkrijgt.

astro-rock79 30-04-2012 00:44

XD ik had eens gehoord dat iemand dat met een hamer deed en die bleef vast zitten xd. Ook geen hamer dus !!

InfoBoy 01-05-2012 18:24

Citaat:

astro-rock79 schreef: (Bericht 32509972)
XD ik had eens gehoord dat iemand dat met een hamer deed en die bleef vast zitten xd. Ook geen hamer dus !!

Ja ok.. Maar dan moet je ook de steel gebruiken, niet die andere kant!

Haha.

Mark52 01-05-2012 19:16

Citaat:

InfoBoy schreef: (Bericht 32512400)
Ja ok.. Maar dan moet je ook de steel gebruiken, niet die andere kant!

Haha.

Je moet eigenlijk helemaal niks gebruiken wat er niet voor bedoeld is. Als je dan zo graag iets in de kont wil stoppen doe het dan goed en haal een anaaltoy in de sexshop.

leslandes94 18-05-2012 23:52

Citaat:

InfoBoy schreef: (Bericht 32490974)
Ja maar er zit geen poop in als je niet binnen 2 uur nadat je bent wezen schijten het doet. :) En er zijn wel meer (hetero) gasten die dat lekker vinden.. je g plek zit daar ook. dat is de prostaat bij de man. Waar? als je zit of ligt. vinger erin en dan beetje in richting van je buik voelen. Je vind dat orgaantje het best wanneer je heel geil bent (bijna klaar kan komen) want dan wordt ie hard. is ongeveer zo groot als een walnoot.. als je die aanraakt tijden het rukken.. vet heftig. :)

Ik heb dat nog niet geprobeerd maar wil het wel graag maar wat voel je dan en kan het schade vanbinnen aanrichten ???

Tazer 19-05-2012 00:01

Citaat:

leslandes94 schreef: (Bericht 32549627)
Ik heb dat nog niet geprobeerd maar wil het wel graag maar wat voel je dan en kan het schade vanbinnen aanrichten ???

Zorg dat je je nagels gewoon kort hebt, je wilt niks binnen scheuren natuurlijk. Het gevoel is best wel onbeschrijflijk, het voelt net zo lekker als gewoon masturberen eigenlijk. Sommigen kunnen al een orgasme krijgen door enkel de prostaat te stimuleren. Het is gewoon iets wat je moet proberen, zelf ontdekken, en vooral niet bang zijn. Als je 't met je vinger wilt doen, spuug erop, anders glijdt 't niet en kan 't pijn doen en lastig zijn om 'm erin te krijgen zeg maar. :P Voor de rest, tsja.. ervaar het zelf. De een vindt 't heerlijk, de ander vindt 't niets bijzonders. Wel rekening ermee houden dat hoe geiler je bent, hoe intenser het gevoel wordt, bij voorkeur dus aan beginnen als je echt botergeil bent. Succes.

Het is trouwens iets wat door zowel hetero's, bi's als homo's wordt gedaan, dus niet bang dat je ineens ''gay'' bent. :P

leslandes94 20-05-2012 09:39

Citaat:

Tazer schreef: (Bericht 32549633)
Zorg dat je je nagels gewoon kort hebt, je wilt niks binnen scheuren natuurlijk. Het gevoel is best wel onbeschrijflijk, het voelt net zo lekker als gewoon masturberen eigenlijk. Sommigen kunnen al een orgasme krijgen door enkel de prostaat te stimuleren. Het is gewoon iets wat je moet proberen, zelf ontdekken, en vooral niet bang zijn. Als je 't met je vinger wilt doen, spuug erop, anders glijdt 't niet en kan 't pijn doen en lastig zijn om 'm erin te krijgen zeg maar. :P Voor de rest, tsja.. ervaar het zelf. De een vindt 't heerlijk, de ander vindt 't niets bijzonders. Wel rekening ermee houden dat hoe geiler je bent, hoe intenser het gevoel wordt, bij voorkeur dus aan beginnen als je echt botergeil bent. Succes.

Het is trouwens iets wat door zowel hetero's, bi's als homo's wordt gedaan, dus niet bang dat je ineens ''gay'' bent. :P

Ik heb geprobeerd maar voel niet echt een prostaat
En het is lastig er goed bij te kunnen tijdens het rukken

leslandes94 23-05-2012 15:37

Wie weet hoe ik met vinger erin toch een prostaat kan voelen want ik voel nix bijzonders,

Pluis 23-05-2012 16:42

Je prostaat voelt als een walnoot en om die te bereiken moet je vrij diep met je vinger in je anus en dan richting je navel voelen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.