![]() |
Vinger erin
Wat ik mij af vraag Ben geen Homo maar de laaste tijd vindt ik het heerlijk als ik mij aftrek iets in mijn kont te doen. Kan een vinger zijn maar ook iets groters vindt het een heerlijk gevoel tijdens het trekken.
Zijn er meerdere die ook deze ervaring hebben of tijdens het trekken iets anders doen. |
Ik heb een vriendje gehad die het geil vond om de hak van mn schoen in zn kont te voelen tijdens het pijpen of trekken.
Vond het een goor idee om later die schoenen te dragen. Maar hij vond het leuk. |
Het is toch zo dat je orgasme dan langer wordt uitgesteld?
|
Zie topic melken.
|
is normaal hoor
|
meer mensen doen het maar persoonlijk vind ik het niks.
|
but I poop from there
|
Ja maar er zit geen poop in als je niet binnen 2 uur nadat je bent wezen schijten het doet. :) En er zijn wel meer (hetero) gasten die dat lekker vinden.. je g plek zit daar ook. dat is de prostaat bij de man. Waar? als je zit of ligt. vinger erin en dan beetje in richting van je buik voelen. Je vind dat orgaantje het best wanneer je heel geil bent (bijna klaar kan komen) want dan wordt ie hard. is ongeveer zo groot als een walnoot.. als je die aanraakt tijden het rukken.. vet heftig. :)
|
Als je het lekker vind om je vinger in je kont te doen, gewoon doen, veel plezier, en genot
|
Citaat:
|
Bah
|
Citaat:
|
Kijk wel uit wat je in je hol stopt, als je zo nodig er wat in je hol wil douwen, want als je uitscheurt omdat het voorwerp te groot bleek te zijn. Dan heb je echt een probleem,:D
|
Citaat:
Gebruik iets wat glijdt, babyolie, vaseline, glijmiddel en idd geen dingen waarvan je zelf al kan raden dat die niet gaan passen.. Lol. |
Citaat:
|
XD ik had eens gehoord dat iemand dat met een hamer deed en die bleef vast zitten xd. Ook geen hamer dus !!
|
Citaat:
Haha. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is trouwens iets wat door zowel hetero's, bi's als homo's wordt gedaan, dus niet bang dat je ineens ''gay'' bent. :P |
Citaat:
En het is lastig er goed bij te kunnen tijdens het rukken |
Wie weet hoe ik met vinger erin toch een prostaat kan voelen want ik voel nix bijzonders,
|
Je prostaat voelt als een walnoot en om die te bereiken moet je vrij diep met je vinger in je anus en dan richting je navel voelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |