![]() |
Saainiverisity College #1645
Chick Rock 71
Martiño 65 Sarah 53 Chicka Little 33 Apate 32 Little Phoebe 27 Trimm Trabb 22 moesasji 21 Uomi 21 Qandy. 21 Lentekriebel 17 .sann 14 fizzle-fluffy 12 Strobe! 10 Commendatore 9 Noedelhap 9 Miekje* 8 Stefenootje 8 Quintiano 6 Panopticon 6 Paranoide 5 Carn 5 Rationeel 4 Luud 4 Havock 4 Zeppelin 3 flyaway 3 Absinthe 3 Epibreerbeer 2 mollerator 1 Elmp 1 Spoiler-Dude 1 |
Maar dan heb je eigenlijk niet zo veel aan de bachelor, dus je doet wel echt een bachelor om daarna een master te volgen? Hoe weet je dan dat je vakkenpakket voldoende is om toegelaten te worden tot de master van jouw keuze?
|
Dat weet je door het daar te vragen, maar in de loop der tijd zijn er wel al ervaringen opgedaan met de connecties met bepaalde masters. En soms moet je nog een schakeljaar volgen, maar als dat zo blijkt te zijn voor de master die ik op dat moment wil kiezen, dan heb ik er dat wel voor over.
|
Goeie titel, trouwens (y)
|
hallo*O*
mijn profielkeuze is net goed gekeurd. *O**O* |
Citaat:
|
|
Armes Eichkaetzl! :eek:
|
Ik moest lachen :D
|
Citaat:
|
'wel kan overleven' vind ik niet echt heel geruststellend...
|
Citaat:
|
Mensen, morgen begint mijn Proeve. En ergens ben ik wel een beetje zenuwachtig maar aan de andere kant ook niet, want ik ben echt duisentgoed voorbereid en ik ga het toch wel halen. Dus.
En hoi! |
Hoi! Wat voor proeve?
|
Citaat:
|
Alvast succes dan!
|
Dankjewel ^^. Het gaat vast wel goed komen enzo, maar ik heb het er nooit zo op als mensen op mijn vingers kijken, vragen op me afvuren en ondertussen kijken met een blik van 'jaja, dat zal vast wel'.
|
Wat gaat dit topic tergend langzaam. Waar is iedereen?
|
terug van de verjaardag *O*
|
kan iemand ff kijken op geld&recht
|
k kan je niet helpen. ik heb geen idee.
wat een tering school zeg. ik moet nu mijn lesrooster weten voor morgen, maar het staat nog steeds mnuet op de site. er staat op maandag en dinsdag pasen inplaats van een vak. schiet een op ja! :mad: |
kanker school altijd tog
|
Citaat:
groetjes van iemand die kanker heeft gehad |
Citaat:
|
Ik zit tegelijkertijd Peking Express te kijken :p
|
I've spend my life, killin fools like you!
Motherfucker, you doin' this after all we've done for you!? ;D |
Citaat:
|
Hm, dinsdag pubquiz van mijn studievereniging. Altijd wel heel erg leuk, maar komt niet heel goed uit. Wordt vast weer heel laat enzo...
|
Citaat:
|
Ik kijk Scrubs :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iedereen blijft morgen uit protest thuis. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neuh.:p
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Maar Polizeiruf 110 niet!
|
Als een film of fictieve serie de behoefte oproept om er doorheen te praten, is dat een teken dat het niet spannend/interessant genoeg is. Als reality tv NIET de behoefte oproept om er doorheen te praten, is dat een teken dat de personen over wie het gaat niet boeiend genoeg zijn. Of dat je het te serieus neemt.
|
Ik ga echt elke keer bijna gillen als ik die enge KFC-dude zijn oneliners hoor zeggen. "Ik hou echt van mooie... *naar borsten loert* documentaires" Aaargh :mad:
|
Citaat:
|
Multitasken is gewoon je nergens op concentreren. :o
|
Citaat:
|
Ja, maar er staat toch ook nergens dat multitasken helemaal goed gaat enzo? :D
|
Citaat:
|
In mij belevingswereld niet :D
|
Wat een fijn dagje met Quis, Lorelei en Absinthe <3
En ook met Rationeel natuurlijk :y We sloten af met 2 girls 1 cup :D |
Spannend!
|
Ik heb vanavond fijn wijntjes gedronken en Indiaas gegeten (y) en in het eerst sinds jaren weer eens echt rijst gehad.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |