![]() |
Wie Maakt Er Muziek
Ik maak in me vrije tijd beats voor hiphop artiesten,
en ik vroeg me af wie hier allemaal dezelfde soort hobby delen, beats maken, gitaar spelen, zingen... noem maar op! neem trouwens ook even een kijke op me website voor me muziek forum.scholieren.com ben echt benieuwd wat jullie er van vinden. Maarja jullie muzikale hobbies dus! |
speel zelf beetje gitaar heb eigen opname apparatuur, maar mijn richting is ietwat anders.
ligt meer in de schreeuw, dan in de praat zin van het woord . oftewel ik zing dus ook als je het zo mag noemen. |
ik speel gitaar maar niet zo goed
|
Piano, gitaar, en saxofoon maar die laatste doe ik maar sinds 2 jaar.
Dit doet me er aan denken een topic te openen op muziek ;) |
ik speel basgitaar
|
Ik speel gitaar. En leer piano uit mezelf.
Voor de rest ben ik Dj en produceer ik mijn eigen muziek! ;) |
Ik ben de zanger in een toekomstige punk-band. Alleen nog een drummer en bassist of 2e gitarist vinden.
|
ik zing met men zus en heel af en toe speel ik keyboard
|
Citaat:
|
Ik speel klavecimbel 😄
|
ik ben drummer geweest maar ben er vorige maand mee gestopt
|
Citaat:
> Voor de rest ben ik de laatste tijd veel bezig met een vriend van me die een hardcore liet aan het maken is. Ik doe de stem recorden *Dus ik maak er een andere stem van. |
Ik speel geen instrument, maar ik maak Trance muziek op mn laptop.
|
Citaat:
inplaats van een drumstel heb ik nu een flinke bokszak gehaalt xD |
Super slecht geluid.:o Maar ja |
Ik produceer Hardstyle en Progressieve House, mijn enigste instrument is een midi keyboard ;)
|
Ik speel, basgitaar, elektrisch gitaar, acoustisch gitaar, piano, keyboard, drum, contrabas en ik zing.
Verder wil ik nog Viool leren. |
Ik kan trompet spelen maar ik ben er 2 jaar geleden mee gestopt, wil er wel weer mee beginnen. Ik kan een klein beetje drummen en basgitaar spelen. Verder maak ik ook beats op de computer, house en dat soort dingen. Laatst nog wat gemaakt voor mijn muziekpresentatie op school.
|
Ojaa en ik heb een gitaar voor m'n verjaardag gehad maar dat kan ik echt niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |