Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Cadeautje voor vriendin (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1857647)

James. 16-04-2012 12:30

Cadeautje voor vriendin

Heey allemaal,

Mijn vriendin is bijna jarig en krijgt voor haar verjaardag een "pandora" armband, voor de mensen die niet weten wat dat is: dat is een armband waar je verschillende zogenaamde "bedeltjes" aan kan doen.

Nu wou ik dus zo'n bedeltje kopen, maar vond eigenlijk nergens een leuke, tot ik eindelijk een hele leuke had gevonden:

http://www.nieuwepandorastijl.com/pa...-hart-802.html

Maar nu zit ik met een tweestrijd, want:

1) Deze bedeltjes zijn op deze website veel goedkoper dan in de winkel en op de "echte" pandora website.
2) Ik kan dit bedeltje op geen enkele andere website vinden
3) De vertaling van de website is heel slecht, kijk maar bij de reacties over het product en bij "over ons". Het staat helemaal vol spelfouten en vreemde zinsconstructies. Het lijkt alsof het door een slecht vertaalprogramma is vertaald...

Dus ik ben bang dat deze website niet "echt" is, maar ik weet het niet zeker. Heeft iemand enige ervaring met deze webshop? Is dit een out-let Pandora winkel? En weet iemand of deze website "echt" is? Of heeft iemand een manier om daarachter te komen?

Alvast bedankt voor de reacties!

James.

NB: Sorry als dit in het verkeerde subforum staat.
De intentie van deze post is niet reclame maken, dus ik hoop dat het ook niet zo wordt opgevat, maar ik begrijp als dit wel het geval is.

moesasji_oud2 16-04-2012 12:54

De reviews op de site zijn ook door de babelfish gehaald

Citaat:

Gewicht: 3 gram per kraal (bij benadering)

Arvostelu

prachtig

"de service was geweldig, zonder al te aanmatigend. het personeel is vriendelijk en altijd klaar om u nuttige suggesties of wijzen op geweldige nieuwe items. Er was een grote selectie van mooie Pandora sieraden. ze zijn zeer uniek. liefde."

— Bijl 09/28/2011

geneugten van winkelen

"Ten eerste zou ik willen opmerken dat de items waren op tijd geleverd, die was sneller dan beloofd. Ik heb hun kwaliteit niet verwacht vanwege de prijs, maar als ik mijn pakket ontvangen, het was fantastisch ... Het is OK, geen enkel probleem."

— Dijkstra 10/31/2011

veel dank aan alle

"Bedankt voor het maken van mijn recente aankoop eenvoudig. Het is verfrissend om een bedrijf vinden die de tijd nemen om u te informeren. De uitstekende snelle levering is lovenswaardig wederom veel dank aan iedereen."

— Leeuwen 10/20/2011
No go!

James. 16-04-2012 12:55

Ja, dat had ik ook al gezien, niet doen dus?

James. 16-04-2012 12:59

't is zo verleidelijk omdat ie zo leuk is :p

Little Phoebe 16-04-2012 13:21

Ik zou het niet doen. Dan maar iets meer betalen.

Noedelhap 16-04-2012 22:22

Die pandora-bedels zijn echt achterlijk duur. Mijn moeder wilde er ook een keer twee voor haar verjaardag, maar tbh vond ik het echt geldverspilling. Besteed het maar aan iets nuttigs waar je vriendin echt wat aan heeft.

fizzle-fluffy 16-04-2012 22:40

Beter 20 euro uitgeven aan een kraal dan 10 euro aan gebakken lucht ;)

Noedelhap 16-04-2012 22:58

85 euro voor drie bedels, daar kun je wel 1700 kikkertjes van kopen :eek:

James. 17-04-2012 16:14

Bedankt voor alle reacties :)

Allereerst wil ik graag willen stellen dat de prijs me niet uitmaakt, maar het probleem is dat ik die bedeltjes zo leuk vind en ze nergens anders kan vinden, als iemand suggesties heeft waar je zo'n type wel kan vinden, zou ik het heel erg op prijs stellen als je dat zou kunnen vertellen. :$ Nogmaals bedankt voor alle reacties!

Boerkaboy 17-04-2012 16:27

gewoon kopen bij de echte dealer.

fizzle-fluffy 17-04-2012 16:38

www.pandora.net/nl-nl/ ?

jojo-ff 21-04-2012 19:33

Citaat:

Noedelhap schreef: (Bericht 32487154)
Die pandora-bedels zijn echt achterlijk duur. Mijn moeder wilde er ook een keer twee voor haar verjaardag, maar tbh vond ik het echt geldverspilling. Besteed het maar aan iets nuttigs waar je vriendin echt wat aan heeft.

wat dan? is zeep iets waar je wat aan hebt? of eten? ik zou mijn vriendin niet zo snel een pak macaroni geven hoor, en het gaat om wat je leuk vind,

Noedelhap 21-04-2012 20:06

Citaat:

jojo-ff schreef: (Bericht 32495688)
wat dan? is zeep iets waar je wat aan hebt? of eten? ik zou mijn vriendin niet zo snel een pak macaroni geven hoor, en het gaat om wat je leuk vind,

Oh, ik wel. Maar dan wel farfalle ipv elleboogjesmacaroni.

Sarah 22-04-2012 16:49

Citaat:

jojo-ff schreef: (Bericht 32495688)

Niets mis met sieraden geven aan je vriendin, maar effing 30 tot 100 euro voor een kraal? Voor dat geld kun je haar ook een hele zilveren ketting geven als het geen Pandora hoeft te zijn, en dan is het waarschijnlijk nog mooier ook. Maargoed, op zich heeft hij natuurlijk weinig te zeggen over de smaak van zijn vriendin :P

Lorelei 23-04-2012 09:08

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 32497746)
Niets mis met sieraden geven aan je vriendin, maar effing 30 tot 100 euro voor een kraal? Voor dat geld kun je haar ook een hele zilveren ketting geven als het geen Pandora hoeft te zijn, en dan is het waarschijnlijk nog mooier ook. Maargoed, op zich heeft hij natuurlijk weinig te zeggen over de smaak van zijn vriendin :P

Mja, maar blijkbaar wil zij liever een kraal dan een hele zilvere ketting :p Ik vind t ook belachelijk dure zooi, maar als een vriendin van mij daar nou heel erg blij van zou worden, zou ze het verder helemaal zelf moeten weten :p

Lorelei 23-04-2012 09:10

Ik zou overigens niet 30 euro uitgeven aan een kraal (:p) als ik toch al niet van plan was om aan het cadeautje 30 euro uit te geven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.