![]() |
soms heb ik enorm behoefte aan seks
maar ik heb nobody waarmee ik het kan doen :'( hebben jullie ook behoefte aan seks terwijl je niemand hebt waarmee je het kan doen?
|
met wie moet ik anders seks hebben?? als ik niemand heb :'( kan iemand me helpen???
|
Je kan ook masturberen ?
|
Arme Kidrauhl. Als je die Bieberliefde een beetje in bedwang gaat houden (;)) krijg je vast een leuke vriend. (y)
|
dat help ik ik heb behoefte aan 'iemand' ik wil niet lonley
|
Je kunt ook masturberen. Verder ben je een meisje, dan is het niet heel moeilijk om iemand te vinden die seks met je wil hebben - jongens doen daar niet zo moeilijk over. Die vinden het allemaal wel prima zolang je niet heel lelijk en slecht verzorgd bent.
|
Ga masturberen, of zoek iemand die het ook graag wil doen.
|
ik ben in te huren voor 80 eu per uur ;)
|
Denk dat je genoeg jongens kan krijgen hoor, als je tegen ze zegt/pingt/smst/whatsappt: 'Ik ben echt ontzettend geil, zin om een filmpje te komen kijken...?'
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Nog los van het feit dat iemand voor een ONS een slet noemen echt enorme onzin is, natuurlijk.
|
als 15/16 jarige een random zooi jongens smsen dat je geil bent en het daar dan mee doen? dat is op zo veel fronten fout. Als ze nou 18+ was okee.
|
Ik neem aan dat niemand in 1 keer een zooi mensen smst, eerder 1 iemand waar ze mogelijk seks mee wil hebben. En dan is het hooguit onverstandig, niet zo zeer sletterig.
|
Ik herken dit, heb precies hetzelde alleen ben ik dan een jongen!
|
Citaat:
|
Slotje. Dit past prima in het 'hoe voel je je op seksueel gebied' topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |