![]() |
And You Will Know The Truth s^a^a^i #1646
gewoon omdat het kan
|
:D
|
@ chick rock: gewoon de vulling erop leggen en er een pizza van maken!
|
of als het nog warm is kun je de bodem vaak wel een beetje naar beneden duwen zodat de vulling er alsnog in kan.
|
Thanks!
|
hoi pipeloi
|
Citaat:
|
Misschien een rare vraag, maar als jullie zeggen tegen iemand dat jullie zullen duimen, duimen jullie dan ook echt? Of denk je dan gewoon even aan diegene?
|
Citaat:
|
en ik zou het toch vergeten.
|
Ik zeg altijd 'Succes, ik zal aan je denken!' en dan denk ik ook altijd even aan die persoon. Maar omdat duimen toch wel een beetje een bijzondere bezigheid is, en ik het toch vaak gezegd hoor worden, vroeg ik het me af.
|
Ik zeg wel eens 'ik zal aan je denken' trouwens, maar dat is dan geen belofte, maar meer een verwachting. Ik bedoel er meer mee dat ik na afloop zal informeren hoe het gegaan is.
|
Deze topictitel was een beetje onopvallend, daardoor had ik zowat een nieuw topic geopend.
|
Ik liep net naar huis, ik zag een oude man een bak met yoghurt op straat smijten in een hoekje, door zijn klap zat de hele muur onder en een deur.
ik: nou ja zeg meneer waarom gooit u dat zo op straat meneer : nou eh....bij mij gooien ze ook altijd rommel voor m'n deur ik : dat is toch geen excuus meneer meneer : zeg waar bemoei jij je eigenlijk mee!! En liep geirriteerd weg. toen riep ik nog wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet. Wat een laffe kutopa zeg -o- |
Citaat:
|
weet iemand hoe je eenvoudig een siri proxy server maakt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom moet die vrouw weer 20 sommen wiskunde opgeven voor de volgende dag. ik heb ook nog mijn huishoudelijke verplichtingen. :mad:
|
Citaat:
kan iemand hier voor mij een werkende siri proxy server maken, voor een kleine betaling natuurlijk |
Wat je natuurlijk eigenlijk bedoelt is "waarom moet ik van m'n ouders nou weer huishoudelijke klusjes doen, ik heb ook nog mijn schoolverplichtingen :mad:"
prioriteiten! |
Nee! ik doe liever stofzuigen dan 2o sommen wiskunde maken.
|
Ik andersom
Huhu. |
dan vertel je je wiskundelerares morgen toch gewoon dat je later toch schoonmaker wil worden (y)
|
oke, dat gaat me te ver. ik wil geen poetsfiemel worden:'(:'( en geen wiskundesommen maken.
|
Citaat:
|
Pff, geneuzel over wiskunde en proxy's door 15-jarigen :'( En dat ook nog eens op s.com :mad:
|
Ik doe trouwens ook liever wiskunde dan stofzuigen :y Al zou ik het op dit moment ook wel fijn vinden als ik überhaupt de energie had om te stofzuigen.
|
Citaat:
|
op dit moment doe ik lever stofzuigen, wat ik normaal haat. dat is maar 20 minuten werk en wiskunde 1uur.
|
Zin in vanavond *O*
Wat een mongoloide broertje heb ik trouwens. Stelt ie (zonder mijn weten) voor aan mijn moeder om champagne mee te nemen vrijdag (trouwdag), smst ie dat ie geen tijd heeft en of ik dat even kan doen. :facepalm: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach stofzuigen. Je hebt de rest van je leven nog om te stofzuigen. Sommen maken hoeft alleen nog de komende paar jaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
intussen moet ik eigenlijk ofwel mijn administratie doen a.k.a. sommen maken, ofwel de toiletten schoonmaken. Maar ik denk dat ik in plaats daarvan maar gewoon ga douchen en dan in bed liggen lezen :D
|
lezen is wel lastig nu. Ik ben in een boek bezig, het is op zich geen vervelend boek, best leuk om te lezen en ik ben inmiddels halverwege, maar het is gewoon niet echt meeslepend en het boeit me niet genoeg om te denken 'oooh ja snel verder lezen' maar wel genoeg dat ik het frustrerend ga vinden om het niet uit te lezen. Intussen heb ik ook het nieuwste boek van Robin Hobb gekocht maandag, en dat ligt naar me te roepen van 'leeees meeeee....saaaraaaah.....leeeees mijijijij....', maar als ik daar nu in begin dan lees ik dat andere boek denk ik nooit meer. Wat zouden jullie doen?
|
Laat dat boek lekker liggen en ga je onverdeelde aandacht schenken aan het boek van Robin Hobb. Uiteraard pas ná je sommen, jongedame :nono:
|
mijn moeder had over dat ene boek gezegd 'het is wel moeilijk te volgen, want het is net een grote monoloog' en ik dacht 'nouja, daar kan ik wel tegen' maar het is helemaal niet 'net' een grote monoloog. Het is gewoon een monoloog.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
mijn moeder gebruikt het woord altijd op een andere manier.
hoi bed. en goodnight |
Citaat:
|
:cool: |
Heb een inzinking, maar moet nog heel de nacht wakker blijven...
|
Waarom zit ik voetbal te kijken :'(
Ik ga maar weer eens rct spelen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |