![]() |
Jongen
Ik heb jullie hulp nodig! Ik ben een meisje en ik stuur vaak met een jongen. We kunnen het goed met elkaar vinden, via sms dan. Want vandaag zijn we samen iets gaan eten en was hij anders dan via sms.. Hij stuurde erna dan ook dat hij enkel vrienden wou zijn en dat we elkaar dan niet te veel moesten zien. Heb ik nu iets fout gedaan? Of wat kan ik het best doen?
|
Waarschijnlijk voelde hij de klik niet toen jullie wat gingen eten, en wil hij gewoon vrienden blijven. Als jij ook gewoon vrienden met hem wil zijn, kan je gewoon door gaan met smsen.
|
Citaat:
|
Op je 1e vraag: Ik denk dat je niet per se iets fouts hebt gedaan, maar dat het idd minder klikte dan hij had verwacht. Daar is niet veel aan te doen. Dat vond jij bovendien ook van hem, dat zeg je zelf. Toch ook niet omdat hij iets 'fout' heeft gedaan? Hij was in het echt gewoon anders dan via sms.
Op je 2e vraag: Hij zei dat je hem wat tijd moest geven. Misschien is het dan het beste om hem wat tijd te geven. |
Was het een blind date? :D
|
Hij zegt dat hij normaal zo niet is. Het gesprek kwam gewoon niet op gang. Ik denk dat het door mij kwam. Ik ben nogal stil int begin, maar naarmate ik iemand leer kennen word ik wel losser. Weet iemand hoe ik sneller losser kan worden, allee dat we ten minste een fatsoenlijk gesprek kunnen houden?
|
Oefening baart kunst.
|
Citaat:
Nee geintje. Ik denk dat het helpt als je jezelf wat minder zenuwachtig maakt en je jezelf wat zelfvertrouwen bijpraat, dan word je namelijk losser. |
Maar kenden jullie elkaar al in het echt? Of was het contact alleen digitaal? Want het kan natuurlijk ook dat hij het in het echt gewoon tegen vond vallen en hij geen klik voelde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |