![]() |
Pottermore!
Hey hallo!
Ik ben een enorme Harry Potter fan, al vanaf 2006/2007 ongeveer. Sindsdien heb ik alle boeken gelezen (in het Engels) en natuurlijk alle films gezien. J.K. Rowling heeft sinds 14 april de site Pottermore geopend, waar ze heel veel nieuwe informatie over de Harry Potter boeken/films op heeft gezet. Ook beleef je het verhaal van Harry Potter mee, en moet je je eigen schoolspullen kopen op Diagon Alley en word je gesorteerd in een afdeling. Dit gezegd te hebben, wilde ik vragen of er nog Harry Potter fans zijn, die dit spelen/zouden willen spelen? Bedankt voor jullie tijd! (: |
Ik ben geen die-hard fan van Harry Potter, maar ik ben eigenlijk nergens heel erg fan van. :p Ik heb wel alle boeken minstens 2x gelezen en de films gezien, die ik echter minder goed vond dan de boeken, maar dat terzijde. Ik zou het spel best willen spelen, maar op dit moment trekt het me niet echt, want ik zit met m'n hoofd bij andere dingen. Haha.
~ |
@admin: >> games
|
Ik vind dit meer iets voor De Kantine. Topic verplaatst.
|
Ik heb er ooit eens vaag van gehoord, maar ik zal dit binnenkort zeker even checken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |