![]() |
Een app om bewegen leuker te maken
Hallo allemaal!
Ik doe onderzoek hoe een smartphone bewegen en sporten leuker kan maken, bijvoorbeeld door er een spel van te maken: wekelijkse goals, scorelijst, vergelijken met vrienden en vriendinnen, rewards, badges, noem het maar op! Om tot een dergelijke app te komen heb ik allereerst jullie mening en ideëen nodig. Lijkt het je leuk om mee te helpen aan het maken van een nieuwe app voor een smartphone? Klik dan hieronder op mijn website om een paar korte meerkeuzevragen te beantwoorden. Het duurt niet lang! http://www.jammo.nl/ Natuurlijk hoor ik hier ook graag jullie ideeën en meningen! Hoe denk jij over een dergelijke smartphone app? Thanks! _O_ |
Ingevuld ;)
People love getalletjes die vooruitgaan. Dus als een app als deze goed in mekaar wordt gezet, wordt het zeker een succes :) |
Die zijn er al jaren.
|
ingevuld
|
ingevuld
|
Ik heb het ook ingevuld ;)
|
ingevuld
|
Alsjeblieft :)
|
ingevuld
|
Tof! Bedankt allemaal!
@Reverend, klopt die zijn er inderdaad al jaren! Echter vind ik dat het nog veel beter kan! De meeste apps op dit gebied zijn saai en sluiten niet goed aan. Ik ben van mening dat het veel beter kan! Dat hoop ik dan ook (onder andere) via mijn enquête te bereiken! *O* |
ehhhm....
is het niet veel leuker als je kan kiezen tussen die laatste twee apps op het moment dat je hem opstart, dan kan je het met je vrienden doen en toch ook jezelf verbeteren. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |