![]() |
Super snel verliefd en heel erg blozen
Hallo allemaal.
Ik heb eigenlijk een heel irritant probleem. Zodra ik ook maar een meisje tegenkom van het type waar ik opval dan ben ik in 1 klap verliefd. Maar dan niet normaal verliefd... soort van scheinverliefd. Ik begin heel erg te blozen en ik krijg gewoon zweetplekken onder mijn oksels... iewll Dit is vooral irritant als er zo'n meisje naast me zit in de les... Dan ben ik de hele les knalrood. Weet iemand hier raad mee of is het iets van de pubertijd? |
dan ben je gewoon wat snel verlegen. Probeer gewoon wat met haar te praten, en als dat na een tijdje beter gaat zul je minder snel rood worden, en zo verlegen zijn.
|
Maar ik ben niet eens verliefd op ze... ik ga blozen en zo lijkt het alsof ik verliefd ben.
Ik word namenlijk altijd rood als ik verliefd ben. En dan gaat iedereen zo naar mij kijken en dan word het nog erger. Het is zelfs al een keer bij mijn lerares gebeurd! |
Je bent inderdaad niet verliefd, daar moet je toch iemand beter voor kennen lijkt me. Je vindt het gewoon spannend om in de buurt te komen van een meisje en dat is heel normaal. Probeer op het moment dat je merkt dat je rood wordt afleiding te zoeken en er vooral niet te veel op te letten, dan wordt het namelijk alleen maar erger. Je zult merken dat het vanzelf minder wordt, maar dat heeft wel even tijd nodig.
|
Probeer er eens aan te denken dat je niet per se een relatie moet hebben met een meisje waar je tegen spreekt. Je kan ook gewoon vrienden zijn ;).
|
Dit heeft niks met verliefd te maken, je wil gewoon over hete chickies heen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |