![]() |
schoenen
wat vinden jullie leuke meiden schoenen
|
nike's - kan wel
nike air max - nee jordans - nee vans - zien er leuk uit all-stars - prima schoenen |
Vans en allstars zijn wel cool. Maar verwacht niet dat je meer jongens zal krijgen door die schoenen te dragen.
|
Nike Air Max - Neeeeee
Andere Nike - Ligt aan het model Jordans - Ja Vans - Ja All-Stars - Ja, maar vans zijn beter |
VANS
|
vans is het leukste :D
|
Vans
|
Creepers?
|
Of Dr. Martens?
|
All stars zijn nog wel leuk maar ik zie een dame toch liever in iets vrouwelijkers dan dat.
nike is sowieso kut, ook voor jongens. |
Tegenwoordig zie ik steeds meer meiden rondlopen met glanzende paardrij laarzen en/of zg trash laarzen.
Vans en All Stars kunnen altijd, zowel voor meiden alsook jongens, ik draag ze nog al ben ik een heel stuk ouder dan de gemiddelde scholier. :) |
Het maakt me geen reet uit welke schoenen ze dragen zolang ze er maar voor de rest maar vruchtbaar uit zien.
|
Citaat:
|
Vans staan heel goed, allstars gaat nog redelijk. De rest vind ik nie veel, en alleen helemaal geen air max.
Het liefste een paar laarzen ofzo, is veel beter !! ;) |
Citaat:
|
nike's - Nee
nike air max - Nee jordans - Ja vans - Ja all-stars - Ja |
nike's - Ligt eraan wat voor model..
nike air max - Hell No! jordans - Nee, doe maar niet. vans - Ja all-stars - Ja, uhum..skater. |
ik zal ook zeggen vans of alstars
|
Hoge hakken, vind ik wel mooi, als de dames er op kunnen lopen, tenminste, maar welke schoenen, de dames moeten dragen, ach, dat moeten ze zelf weten.
|
-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vans en Al stars. Air max kan echt niet
|
nike's -- bijna alle wel leuk
nike air max -- alleen Air Max one's jordans -- nee draagt iedereen al dus niet leuk meer vans -- zelfde als jordans all-stars -- zoiezo al niet leuk voorderest gewoon leuke, nette schoenen of gewoon schoenen die passen bij je outfit die je aanhebt |
En welk model past goed bij kippenborsten?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |