![]() |
Vibrator gevonden :O
Oeps, ik was de kamer van mijn zus aan het opruimen (ik zou haar er bij helpen, maar ze moest weg dus mocht ik doorgaan) en ik doe een laatje open, waar ik al eerder condooms vond. Dus ik zie helemaal niks, alleen maar troep. Zie ik een klein zilver dingetje liggen, dus ik pak het op en wil het open maken, zit er een knopje op. Dus ik drukken, gaat ie trillen :O
Oke, nu weet ik dus dat mijn zus een vibrator heeft. Dat wil ik liever niet weten eigenlijk. Wat moet ik nu doen? :P |
Niks. Je bent 15, je hoort er eigenlijk ook al 1 te hebben. Gewoon terugleggen en niet te veel over nadenken.
|
Citaat:
|
Wat zou je moeten doen? Er is toch helemaal niets verkeerds aan dat je zus een vibrator heeft, dus dan hoeft er toch ook niets gedaan te worden?
|
Doorgaan met je leven.
|
Nu moet je 'm uittesten.
|
Citaat:
|
Niet meer neuzen in de laatjes van je zus als je er dingen kunt vinden die je liever niet weet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hóórt er eentje te hebben? Ik ben ruim 10 jaar ouder en heb nog nooit een vibrator gehad. Waar haal je het vandaan? :D |
Ja elk meisje die 15 is heeft een vibrator, duh... echt raar dat jullie dat niet hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
;) Je "hoort" er niet één te hebben, maar het is ook weer niet echt iets unieks. Het is hooguit een beetje ongemakkelijk, gewoon niet over hebben, vergeten and it's all good. (y) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je er ook al condooms gevonden had, is het misschien sowieso een laatje waar je niet in hoeft te kijken. Ook: als je opruimt, haal je geen dingen UIT laatjes, neem ik aan. Gewoon terugleggen en niet meer aan denken, het is verder niet belangrijk of relevant.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is gek dat zij jou laat opruimen maar het is toch niet zo'n ramp? De kans was heel groot dat ze iets doet aan masturbatie, daar sta je dan nu noodgedwongen bij stil. Vind je het vervelend, dan ruim je niet meer voor haar op. |
Citaat:
Zonder deze maatregelen hou je er geheid later trauma's aan over... "watmoetiknudoenmyass" |
of amputeren net onder de nek.
|
Jongens, normale en realistische reacties graag
|
Citaat:
|
Ga gewoon door met je leven, alsof er nooit iets speciaals was gebeurd, want er is niks speciaals gebeurd.
|
Citaat:
Maar de topic is alweer een maandje oud. Dus; wat heb je inmiddels gedaan? |
Citaat:
Geniet er maar lekker van, zal wel lukken denk ik :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar koop je eigenlijk een vibrator?
|
Citaat:
Maar moet je wel 18 of ouder zijn, ben je dat niet vraag het dan aan iemand die al 18 is waarmee je dit kan bespreken. |
Citaat:
|
Hahaha, ik zei het toch!
|
hahaha je hoort er zeker 1 tehebben
ik heb er zelfs als 2 |
Ik heb zelf ook condooms niks mis mee toch? Alles voor deveiligheid!
|
Citaat:
|
Citaat:
En je hoeft er natuurlijk geen een te hebben. Maar het is wel lekker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |