![]() |
Awkward
Duss een goede vriendin van me en ik hadden op een avond te veel gedronken. Ik ga niet alle detail uitleggen maar het kwam er op neer dat we elkaar gebeft en gevingerd hebben.
Nu is het super ongemakkelijk en ik schaam me echt verschrikkelijk, omdat dit volgens mij niet normaal is. Ik wil haar echt niet verliezen als vriendin, en ik weet nu echt niet wat ik moet doen.. Iemand tips? x |
Niet meer dronken worden.
|
Definieer normaal.
En de beste tip is /care hebben. |
Aan de zonnige kant, het is geen slecht seksverhaal.
|
Zeg tegen haar dat het een eenmalige gebeurtenis was, en stel voor om gewoon weer normaal te doen ipv elkaar te ontwijken. Misschien kunnen jullie er dan samen om lachen.
|
Ach alleen jullie weten er van en zoals pluis zegt kan je er best later om lachen dunkt me. Het is niet zo bizar vreemd dat je dit uit probeert hoor!
|
dankjullie! Ik heb er een sms gestuurd, en gevraagd of we dit achter ons kunnen laten. :)
|
Ik snap echt niet hoe dit soort dingen, ook al is het dan onder invloed van drank, kunnen gebeuren. Hoe dronken je ook bent, je hebt toch altijd nog wel enige reserve tegenover je vriendinnen of iemand anders van hetzelfde geslacht?
Volgens mij wilde je het dan deep down eigenlijk sowieso al, klopt dat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach jij en nog 70% van de vrouwen.
|
vrouwen zijn volgensmij helemaal niet zo open over seks en dat soort dingen of valt dat nog wel mee?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
... en orale seks met elkaar hebben na een paar drankjes... ;)
@TS: Hoe is de situatie nu? Hebben jullie erover gepraat? |
Nou dat valt allemaal wel mee hoor ;) maar vrouwen vertellen elkaar wel alles ja. In detail.
Ot: Niet meer drinken en gewoon vragen of jullie erom kunnen lachen. Iedereen doet wel eens iets wat de volgende ochtend heel dom (b)lijkt. |
@TS Heeft ze al gereageerd?
|
Ja we hebben afgesproken, het was gezellig!
Helemaal niet ongemakkelijk meer gelukkig, gewoon lekker bijgeklets :) |
Citaat:
|
bullshit "teveel gedronken" verhaal is bullshit, teveel gedronken maakt niet dat je opeens niet meer beseft dat dit "niet normaal" is met een gewone vriendin > misschien ben je bi en vind je haar toch wel aantrekkelijk op die manier?
groetjes, betercore |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |