![]() |
Seks hebben of masturberen?
Ik heb een vraagje.
Is seks met iemand veel diepgaander, lekkerder, en zaliger dan masturberen met je zelf? |
Ik heb nog nooit seks gehad, maar ik kan me voorstellen dat dat lekkerder is. Je voelt de ander tegen je aan enzo. Je deelt het met iemand, dus het is denk ik wel fijner.
|
Nou wat ik heb: Als ik masturbeer, dan komt er natuurlijk veel lust bij.
Maar als ik met een jongen ben, dan is er ook spanning, en het word bij mij ook heel erg versterkt door de lust van de ander, en dan word de lust die ik normaal alleen voel helemaal uitgebreid ofzo.. het is lastig uit te leggen.. Ik vind het wel diepgaander en lekkerder ja.. :p |
Seks, omdat dat gewoon zo veel meer is dan simpel jezelf bevredigen. Dat is alleen maar deel van de fun.
|
Seks is veel intiemer, er speelt veel meer bij, wat het lekkerder maakt.
|
Seks
Mastruberen begint saai te worden ik wil Seks :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als antwoord op de TS: ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is 'masturberen' en niet 'mastruberen'. Dus.
En verder heb ik er geen ervaring mee, maar ik neem aan dat seks wel fijner is. |
Citaat:
:facepalm: voor mij :D |
Seks is fijner, omdat je dat samen met een ander doet, idealiter iemand waar je van houdt. Dan ben je namelijk niet alleen bezig met je eigen lichamelijke genot, maar ook met dat van het ander en samen iets leuks doen. En seks voelt anders dan welke vorm van zelfbevrediging dan ook.
|
Citaat:
OT: Seks is fijner. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zullen we weer ontopic gaan? ;)
|
Masturberen is net als een Oreo koekje zonder een glas melk*, het is goed maar met een glas melk* erbij is het perfect.
Glas melk = sex. Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus kan ik ook geen antwoord op uw vraag geven. |
Seks met iemand van wie je houdt is fijner dan masturberen, maar ik vind een ONS eigenlijk niet fijner dan masturberen. Masturberen vind ik ook niet erg prettig. :n
|
Masturbation is sex with somebody I love.
- Woody Allen |
Dat is inderdaad een beetje het probleem denk ik :p
|
Seks is fijner, maar ja als je in je uppie (alleen) bent, of me vriendin heeft toevallig haar ongesteldheid, Tja, en dan moet je doen aan doe het jezelf, ofwel aan de doe het zelf service doen om tot zelfbevrediging te komen....en dus aftrekken....o, ja, masturberen, maar seks is veel fijner...:D
|
seks is om meerdere redenen veel beter en lekkerder dan masturbatie;
-ten eerste voelt het geslachtsdeel van je partner altijd lekkerder aan dan je eigen hand ;) -het orgasme dat je beleeft is niet alleen intiemer maar ook intenser -er komen bij seks meer geluks-hormonen vrij dan bij masturbatie -je kunt lekker zoenen tijdens seks - het is intiemer en leuker(gezelliger) en NA KNUFFELEN FTW!! :D in kort; ik zal altijd voor seks met mijn partner kiezen :D |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Als je ongesteld bent voel je je als meisje zijnde denk ik wel heel erg ongemakkelijk.
|
Citaat:
|
nog nooit seks gehad, maar ik ga ervoor dat seks fijner is.
masturberen vind ik niet zo geweldig, hahah. |
Hangt helemaal van de situatie af. Soms is seks inderdaad diepgaand, lekker en zalig. Maar soms moet er gewoon gemasturbeerd worden en is dat op dat moment toch zeker net zo diepgaand, lekker en zalig. Misschien wel meer want ik heb op zo'n moment toch gekozen voor masturbatie in plaats van seks, terwijl ik daar toch ook heel makkelijk aan kan komen.
|
Citaat:
|
masturberen is heerlijk seks ook
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |