![]() |
Zwanger??? Of toch niet?
Hallo. Ik heb gister middag sex gehad met mijn vriend. We hebben het zonder condoom gedaan, maar hij is wel in me klaar gekomen. Ik slik elke dag trouw de pil vergeet hem nooit. Is het verstandig om nu nog de morning after pil te kopen? (ben trouwens een paar weken geleden geopereerd) Het is heel dom van me. We hebben bijna 2 maanden. Alvast bedankt.
|
Citaat:
Je bent echter niet beschermd tegen SOAs. Of dit iets is waar je je zorgen over maakt, hangt af van je vriendje en jouw eigen gedrag. Dat kan wel de moeite zijn om te bespreken. |
Ik slik geen speciale medicijnen. Ik ben er altijd wel bang voor om toch zwanger te raken. Maar ik denk gewoon dat ik vertrouwen moet hebben in de pil. Dankje!
|
topics over zwangerschap horen op lichaam en gezondheid, dus ik heb hem even voor je verplaatst.
verder is de kans dat je zwanger wordt terwijl je de pil gebruikt zo goed als nihil. Niks aan de hand dus, en je hoeft geen morning after pil te halen. |
Oke sorry Pluis! De volgende keer doen we het zeker weer veilig. Met condoom dus! We hebben maar nog zo kort. Na hoelang zou jij het aanbevelen om het veilig met condoom te doen?? Hij heeft nog nooit een vriendin gehad.
En ik heb ook geen ziektes en hij dus ook niet. |
Als je echt zeker weet dat jullie elkaar eerste zijn en je gebruikt je pil netjes, dan kan je het prima zonder condoom doen. Maar als jij je niet prettig voelt met alleen de pil, dan is er niks op tegen om condooms te blijven gebruiken.
|
je bent nooit helemaal zeker als je aan de pil bent, je zou zwanger kunnen worden ondanks de pil, kans is klein maar kan wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
*of condoom en nuvaring, of desnoods pessarium en pil, noem maar op; iig een barrièremiddel en een hormoonmiddel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |