![]() |
Glijmiddel / masturberen
Hallo,
ik gebruik altijd een pen om mijn clitoris te strelen. Nou heb ik glijmiddel van durex daarvoor gebruikt maar dat lag in het nachtkastje van mijn vader. Kan ik doordat ik dat gebruikt heb ook zwanger raken of komt er op glijmiddel geen sperma :bloos: |
Als je in 94 geboren bent moet je het antwoord hierop, tenzij je zwaar mentally challenged bent, zelf weten.
Zo niet, dan troll. |
Citaat:
Uuuuhhh ik heb het overal opgezocht maar kan het niet vinden. kan jij antwoord geven |
hahahaha,
nee schat je bent niet zwanger. |
natuurlijk zit er geen zaad op het glijmiddel. Je haalt het spul uit de tube en smeert het op je lijf, en daarna stop je het niet terug in de tube.
|
Okeeey dankje, achteraf vind ik het wel een domme vraag. Maar ik zat er erg mee. Maar nou snap ik jullie reactie op deze vraag wel maar ik kon het altijd proberen. hahaha
|
ik heb wel is van die tubes leeg gemaakt, en zelf volgespoten, en toen weer stiekem in het schap gezet
|
Ligt eraan. Misschien heeft je vader de tube op zijn geslachtsdeel gelegt, vol met voorvocht etc, om vervolgens het erop te spuiten en terug te leggen waarna het zaad nog op de rand zat en nu in je vagina.
Technisch gezien kan je inderdaad zwanger worden. Ik zou er eens met je ouders over praten. Edit: Don't worry, niet mogelijk. |
Citaat:
|
Sperma sterft buiten de vagina binnen 5 minuten...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |