![]() |
Vingeren
Editorial van het forumbaasteam: in dit topic kun je terecht met al je vragen en tips over vingeren.
|
kan iemand me nog helpen? :bloos:
|
misschien moet je het wat natter maken, met wat glijmiddel of wat speeksel.
Ik zou ook niet meteen op je clitoris gaan zitten, maar er eerst een beetje omheen draaien zodat je al wat opgewonder wordt. |
Zo snel reageren mensen niet, niet op dit deel van het forum iig. Verder is het niet zo gek dat je clitoris gevoelig is en dus pijn doet bij rechtstreekse stimulatie. Om ervoor te zorgen dat het geen pijn meer doet kun je zorgen dat je 'm minder rechtstreeks aanraakt. Het is zelf meegekomen met z'n eigen huidklepje, dat zou je ervoor kunnen misbruiken, en anders je schaamlippen oid. Weet ik veel, probeer iets. Of je stimuleert alleen het gebied eromheen.
|
Bedankt voor jullie reacties:D
|
Dan moet je iemand je laten beffen:bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want het voelt dan toch gewoon lekker om je clitoris te stimuleren als je vingert? Tenminste bij mij geeft dat altijd een heerlijk gevoel, dat is ook de reden dat mensen vingeren XD |
voor de gevorderden?
Het is niet echt een probleem, maar ik wil gewoon even weten of ik wat fout doe.
Ik word niet echt opgewonden van vingeren. Ik word wel heel opgewonden als ik mijn clitoris stimuleer, en ik weet mijn G-spot ook wel te vinden.. Maar wat dan? Dan zit je daar met een vinger in.. Ik snap het gewoon niet. Doen jullie dit anders? x |
Ik zou je graag willen helpen met hetgeen je fout doet lijkt mij heerlijk en lekker om je te helpen
|
Ja kussens vind ik heerlijk, maar dan worden ze zo vies.. moet je het meteen weer wassen enzo.. Maar idd, die werken wel het beste!
Maar ik hoor veel mensen erover dat ze vingeren zo lekker vinden en daar herken ik me gewoon niet in.. en dan is best jammer, want misschien mis ik wel iets heel lekkers.. |
als ik mijn vriendin vinger is dat ook voor 95% clitoraal waarbij ik slechts af en toe er met de vinger inglij, heb ook welleens een vriendinnetje gehad die juist veel meer met de "g-spot" had dan met de clitoris maar dat is me dan toch veel minder vaak voorgekomen.
dus het lijkt me niet dat je iets verkeerd doet. denk ook dat de meeste meiden die zeggen vingeren lekker te vinden dan ook eigenlijk bedoelen dat ze het stimuleren van de clit lekker vinden. |
Er zijn maar weinig meiden die echt warm worden van een vinger in hun vagina, dus voor de meeste meiden houdt "vingeren" in dat je de voornamelijk clitoris stimuleert.
|
Ik heb even een paar topics samengevoegd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"vingeren'" is over het algemeen je clitoris stimuleren. Dus een vinger in je vagina laten glijden kan lekker zijn als afwisseling, maar dat is zeker niet het belangrijkste van vingeren.
|
het lukt gewoon echt niet bij mij hoor -_-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarschijnlijk heb jij het over je clit en hiermee kan je een orgasme veroorzaken.
maar ik heb laatst de G spot van me vriendin gevonden en dat is pas een OMG orgasme (niet normaal hoe hard ze kwam) geen squirt :S maar helemaal geweldig. |
Ik heb in dit topic meerdere topics samengevoegd dus ik laat hem open, anders is een andere user ook haar topic kwijt.
|
voordat ik me gan vingeren kijk ik altijd even een filmpje of ik zoek op internet een spannend verhaal
nou dan wordt ik zeker wel nat van |
Wanneer begonnen jullie met vingeren???:bloos: Ik ben 13 jaar... Is dat te jong. Ik heb het pas 2 keer gedaan maar ik ben bang dat ik de eerste ben van mijn klas... :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze moet ontspannen dan kan ze squirtten. Dit is wel een hele andere manier van klaarkomen. Het is een totaal ander gevoel. |
Citaat:
|
Citaat:
Have fun!:) |
Citaat:
|
Even een tip aan de jongens: knip je nagels voor je gaat vingeren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |