![]() |
Immigranten
Hallo iedereen!
Ik ben Katrien en ik ben 16 jaar. We moeten voor school een enquete afnemen van jongeren over België - Nederland en Frankrijk. En ik wil graag te weten komen wat jullie mening hierover is: Immigranten die een misdaad begaan, moeten terug naar hun land. Akkoord of niet? + waarom. Met vriendelijk groetjes Katrien! |
Ik vind wel dat je even wat verder mag kijken dan het eerste subforum dat je tegenkomt, want dit hoort niet bij eindexamens. Ik verplaats heb even naar ehm, N&A. Daar past je onderwerp wel bij.
|
Hoi Katrien!
|
Dat hangt natuurlijk van nogal wat factoren af. De enige immigrant is de andere niet en hetzelfde is van toepassing op misdaden.
|
Bij moord of doodslag wel, maar bij diefstal? Nee, dat gaat te ver.
|
Je stelling is een beetje onduidelijk, de meeste "immigranten" (in Nederland) hebben een Nederlands paspoort en kunnen dus niet weggestuurd worden naar hun land, aangezien ze daar al zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gezien de simpliciteit van de vraag zal de TS wel bedoelen dat ze teruggaan naar het land waar hun zgn roots liggen.
|
Het blijven onze criminelen. Niet het buitenland ermee opschepen, voor zover dat al mogelijk is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |