![]() |
help
ik heb een vriend met wie ik heel gelukkig ben alleen we hebben een geheime relatie omdat het een hele tijd uit is geweest en nu weer aan is is hij bang dat ze ons gaan pesten maar ik wil niet telkens liegen hebben jullie tips hoe ik dit het beste op kan lossen
|
Eerlijkheid duurt het langst. En pesten omdat je een relatie hebt, heb ik nog nooit van gehoord. Zijn vrienden zullen wel zien dat jij hem echt leuk vindt en zullen jou en je vriend daarom heus niet pesten.
|
Wat een stomme reden om het geheim te houden. Ik zou bijna denken dat hij zich er gewoon voor schaamt, want ik heb nog nooit gehoord van mensen die anderen pesten omdát zij een relatie hebben.
Kom er gewoon voor uit. |
Citaat:
|
hij heeft het uitgemaakt
|
Citaat:
|
Oh hij schaamde zich.
|
denk het ook maarja het is eenmaal zo ik a een nieuw hoofdstuk in mijn leven beginnen
|
Citaat:
|
Je moet je niet zo aanstellen want je overdrijft, vind ik
|
jij weet niet hoe het is om gebruikt te worden waarschijnlijk dus niet zeuren
|
Citaat:
|
nee waarom zou ik dat moeten weten
|
Citaat:
|
Citaat:
jij weet idd niet wat ik meegemaakt heb ! maak je gewoon niet zo druk !:nono: |
ja ik weet idd niet wat je hebt meegemaakt maar je bent niet gebruikt dus je weet niet hoe het voelt
|
Citaat:
Ontopic: Je vind vast wel weer iemand anders. |
Citaat:
Alsof jij de enige bent die gebruikt is. |
sorry het was niet de bedoeling zo te doen het spijt me
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahahaha leuk dit :)
|
Citaat:
|
Kom op mensen iedereen gaat beetje boos tegen elkaar lopen doen, het is tog de bedoeling hier dat er mensen geholpen worden?! Niet dat we elkaar gaan beledigen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |