Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Beginnen met seks (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1858408)

dirre 26-04-2012 14:20

Beginnen met seks

hallo,
ik ben 19jaar en men vriendin 16jaar.
We zijn al lang samen al bijna 2 jaar maar we hebben ng geen seksueel contact gehad.
ik heb wel al geprobeerd met dingen (wrijven,strelen aan de borsten, in slipje aan haar.... wrijven) maar plots trekt ze dan men hand weg :(
en ik weet ze geniet ervan dat ik dat doe maar er houd haar ng iets tegen...
ik heb het al gevraagd om het eens te proberen maar ze wil het nog niet maar we zijn al zolang samen ik kan toch niet nog langer wachten? :(
ik wil haar niet kwijt en ik respecteer dat maar ik wil het eens proberen met haar.
heefd iemand tips om dat subtiel aantepakken?

Em. 26-04-2012 14:41

Citaat:

dirre schreef: (Bericht 32505059)
hallo,
We zijn al lang samen al bijna 2 jaar maar we hebben ng geen seksueel contact gehad.
ik heb wel al geprobeerd met dingen (wrijven,strelen aan de borsten, in slipje aan haar.... wrijven) maar plots trekt ze dan men hand weg :(
ik heb het al gevraagd om het eens te proberen maar ze wil het nog niet maar we zijn al zolang samen ik kan toch niet nog langer wachten? :(
ik wil haar niet kwijt en ik respecteer dat maar ik wil het eens proberen met haar.

Kun je het niet gewoon vragen? Waarom ze nog niet wil? Want ik zou het alleen maar stom vinden als je dan "subtiel" alsnog aan d'r gaat zitten in de hoop dat ze vergeet je hand weg te trekken. En wie weet is er wel iets, is ze heel onzeker over iets oid.

BadGirlBones 26-04-2012 19:14

Ik zou een tijdje zoenen met aan borsten zitten,
daarna doe je een tijdje met zoen+borsten+billen
en dan voeg je bijvoorbeeld je hand in haar slipje na een tijdje,
succes!

ferdinandfrees 26-04-2012 19:33

Citaat:

hallo,

Ze is er waarschijnlijk nog niet aan toe. Begrijp ik ook wel ze is nog maar 16 jaar. Je moet gewoon wachten. Je moet haar dat respecteren je kan haar niet dwingen.

Pluis 26-04-2012 20:37

Als ze niet wil, dan wil ze niet. Ik ken zelfs meiden die nog veel langer wachten, óók als ze een lange relatie hebben dus dat is pech hebben. En 16 is nog best jong. En ik zie nu pas dat dit een topic uit 2004 is dus ik ga het even afsplitsen naar een nieuw topic.

joris19 29-04-2012 13:40

Je hebt meiden die graag maagd willen blijven tot het huwelijk, of hun maagdelijkheid willen bewaren tot ze de ware hebben gevonden, misschien ben jij niet helemaal de ware, tja, en als ze twijfeld dan moet je jou best doen om de ware te worden, of laten zien dat je de ware voor haar bent. Nou succes met de liefde....(y):D

Pythagoras. 29-04-2012 15:20

Citaat:

BadGirlBones schreef: (Bericht 32505524)
Ik zou een tijdje zoenen met aan borsten zitten,
daarna doe je een tijdje met zoen+borsten+billen
en dan voeg je bijvoorbeeld je hand in haar slipje na een tijdje,
succes!

Er zijn genoeg tactieken te bedenken, maar het beste lijkt me om er gewoon met haar over te praten. Dan gaat het allemaal vanzelf en zo niet, dan weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent.

MOMENTUM 29-04-2012 15:47

In plaats van een topic aan te maken kon dit gewoon aan haar vrag, scheelt je veel tijd en moeite.

marvaan1999 01-05-2012 13:44

lekker vingeren met je hand haar vagina betasten en haar borsten likken

scholiermavo 01-05-2012 14:46

verplicht haar niet want als ze dat niet wilt moet je geult hebben, en als je zegt dat je echt van haar houd, moet je dit accepteren !!

Denise_kaas 01-05-2012 17:34

Citaat:

Dus om dat je al twee jaar een relatie hebt, moet het? Je kan haar niet dwingen. Ik kan me voorstellen dat je verder wilt, maar waarom praat je er niet met haar over? Weet je waarom ze het niet wilt? Misschien voelt ze zich wel opgejaagd en wilt ze het daarom niet.

-Raven- 05-05-2012 23:42

Wel oppasen, jij bent meerderjarig en zij is minderjarig. (Althans, zo is het in Vlaanderen.)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.