![]() |
Wat heb jij vandaag gewaardeerd?
|
Ik was vannacht op m'n vereniging en toen het twaalf uur geweest was begon opeens de hele bar 'Lang zal ze leven' voor me te zingen. :o
|
Ik krijg net een booty-sms die ik zo stoer mogelijk ga afzeggen.
|
Gefeliciteerd, CS! :D
Heerlijk gesprek over stage en vertrouwen in me en een fuckvak afgesloten met een negen en zinnn in lang weekend. |
Citaat:
:D (y) <3 |
Citaat:
|
Mijn goede resultaten op school en de röntgenles vandaag *O*.
|
Dat ik ben uitgenodigd om op de psychiatrische afdeling van een gevangenis aan medewerkers wat te komen vertellen over herstel en rehabilitatie en empowerment :cool:
|
Gvd wat leuk. :cool: |
Wat is het lekker weer :D :D
|
Lars and the Real Girl <3
|
Citaat:
Alleen jammer dat junkie Brooke Shields het lekker zit te verpesten, maar Neil Patrick Harris speelt er tof op in :cool: |
Citaat:
|
Duizend felicitaties al! En zowaar breekt het zonnetje ook nog door. *O*
|
Eindelijk eindelijk een positieve reactie van een kameradverteerder. Hopelijk wordt het wat.
|
Het weer. (:
|
Ohja, en dat alle lessen morgen voor mij uitvallen. (vrij dagje dus) :D
|
|
Ik kom dit tegen bij naamzoeken en toen dacht ik in eerste instantie alleen maar: huh, ik heb dit toch helemaal nooit ergens geplaatst:D:')?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ik kip kerrie heb gemaakt (nou ja, opgewarmd, rijst gekookt, maar boeiend) en dat mijn vader nog een keer opschepte :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind je het ook leuk dat je werkloos gaat worden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb vandaag Norwood gemeet en het was superleuk *O*.
|
Ik heb echt de allerliefste hulpverleners die er zijn. Ze zijn té lief, ik voel me er soms ongemakkelijk bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En je schapenschedel (en de overige botjes) heb ik op aanraden van mijn prepareermeneer meteen in een biotex-sopje gezet. Het was natuurlijk wel een beetje een groezelig ding maar waarschijnlijk kan 'ie nog behoorlijk schoon worden. :) Dank je wel nogmaals! |
Ik had gisteravond een potje gepoold met iemand in haarlem die verdacht veel op Hans Klok leek. Maar dan de variant die om het kwartier even in een hoekje ging zitten met z'n chickie om wat snuif tot zich te nemen.
Bleek vanochtend dat het ook daadwerkelijk Hans was. En dat hij boven het café van een vriend van mij woont. Dus ik waardeer het dat ik een zwaar highe Hans Klok op z'n broek heb gegeven met een potje pool (Y) |
Bel de Weekend, dan kan je er nog een financieel slaatje uit slaan!
|
Welnee joh. Hans is best een toffe peer en werknemers van dergelijke bladen zou ik het liefst dood zien.
|
Hans klok heeft in elk geval geen chickie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vader en Facebook :D
|
|
Niks.
|
|
Winkelen <3.
|
Het nachthoofd! Wat een schat van een mens.
|
Kamerbezichtiging van gister was superleuk! Mooi ruim huis, leuke mensen, hartstikke vriendelijk en ze waren ook helemaal blij met mij. :D Buurt is wel wat minder want megaveel buitenlanders, maar goed, daar valt mee te leven lijkt me. Pff ik vind het wel doodeng allemaal. :o
|
Ik speelde drie van mijn eigen nummers op het open podium van mijn studievereniging en ik kreeg er zowaar een eerste prijs voor. :o En ik kan mijn muzikale vriend wiens gitaar ik mocht lenen ook waarderen, evenals zijn liedjes over Aldi-cola (als ik in de Aldi al die Aldi-cola zie (y)) en wasbakken die te klein zijn om je handen in te wassen.
|
|
Een half uur de slappe lach aan tafel en op een gegeven moment lachte iedereen met me mee :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |