![]() |
nagellak schadelijk?
Ik kan er niks aan doen, maar elke keer als ik nagellak op m'n nagels heb gesmeerd
knaag ik het er meestal automatisch af en slik het dan ook gelijk door en smeer ik dan weer gelijk nieuwe erop.. en herhaal het weer. klinkt misschien stom en raar :$ maar kan er niks aan doen vindt het gewoon lekker smaken :bloos: Heb laatste tijd ook buikpijn enz, maar ik denk niet dat dit hierdoor komt.. Denken jullie dat dit heel schadelijk is voor je lichaam? of valt het toch wel mee |
Citaat:
|
he, ik deed dit ook wel is, moet je gewoon bite-ex erover heen doen, kun je wel kopen in drogisterijen e.d dan leer je het super snel af!! Succes!
|
ik smeerde er ook bite-ex overheen, maar dat is niet handig als je een beugel hebt ;)
als je denkt dat je hierdoor buikpijn krijgt, dan zou ik als ik jouw was misschien stoppen met nagellak |
Nagellak is eigenlijk een soort van vloeibaar laagje plastic, en het is dus op de lange termijn niet zo goed voor je om dat op te eten. Je eet bijvoorbeeld ook geen boterhamzakjes, dat is ook ongezond. Dus óf stoppen met het eraf eten, óf geen nagellak meer opdoen. Ik denk overigens niet dat je buikpijn er door verklaard wordt (tenzij je natuurlijk een potje nagellak per week leeg knaagt, dan wordt het een ander verhaal)
|
als je buikpijn houdt kun je misschien naar de dokter gaan?
|
Probeer ook niet zo vaak meer naggellak op je nagels te smeren, dan zit er niks meer om op te knagen ! Alvast Succes !! x
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32. |