![]() |
lange penis
hoi
Ik ben Melvin 19 uit het zuiden van het land en heb een probleem waar ik me voor schaam,als ik met een meisje ben en ze wil iets dan blok ik af omdat ik een lange slanke penis heb die in vergelijking met mijn lichaam er nogal uitspringt,doe er je voordeel mee zeggen sommige of dat is toch goed zegt weer een ander maar mijn gevoel blijft en toch wil ik intimiteit maar blok af,dubbel en verwarrend is het,wie herkent dit? groeten Melvin |
Gewoon er voor gaan, je merkt vanzelf wel hoe de dames reageren of je lijf, dan weet je vanzelf waar je aan toe bent. door je zelf te blokkeren blijf je maar met die onbeantwoorde vraag zitten
|
Tja je kunt nou eenmaal geen andere lul kiezen dus je kunt het maar beter gewoon accepteren.
|
Ja het kan niet anders
|
Is er überhaupt al een meisje geweest dat zo ver is gekomen dat ze je penis gezien heeft? want ik heb nog nooit gehoord van meiden die een jongen openlijk om hun penis afwijzen, hoe die er ook uitziet.
|
Een troost, ik heb nog nooit een mooie penis gezien. Hoewel ik uit jouw beschrijving niet echt kan opmaken wat er "mis" zou zijn met de jouwe. Daarbij, als ik al zover ben dat ik interesse heb in iemands penis maakt het me ook niet uit hoe de er uit ziet. Ik zal dus niet afknappen op een penis, volgens mij zullen vrouwen in het algemeen niet afknappen op een penis.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |