![]() |
Verliefd op een jongen als jongen
Hallo,
Ik heb een probleem. Ik ben een jongen en ik vind een andere jongen leuk op mijn sportclub. Ik vermoed dat hij homo is, maar ik weet het niet zeker. Vaak denk ik dat hij mij ook wel leuk vind, omdat ik zie dat hij moeite probeert te doen om met me te praten. Mijn vraag is, hoe kom ik erachter of hij echt op jongens valt? Moet ik gewoon eens vragen of hij whatsapp heeft, en of ik zijn nummer mag? Ik zit er best mee omdat ik vaak aan hem moet denken. Ik vind het dan ook fijn om hem te zien. |
ja ik zal gewoon zen w-app vragen, dat is sowiso niet raar als je bij elkaar op de sportclub zit.. en zen nummer vragen kan je ook gewoon doen !
helemaal niks mis mee hoor ! succes x |
Citaat:
|
Stuur hem een anoniem briefje :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Succes verzekerd (y) |
Citaat:
|
Praat eens gewoon wat met hem, leer hem wat beter kennen. Als je hem wat beter leert kennen kom je er waarschijnlijk van zelf wel achter of ie ook gay is of niet. Je kan hem er natuurlijk ook naar vragen, maar dat lijkt me dan weer een beetje awkward. Vraag 'm gewoon om z'n nummer, ga een beetje met 'm chillen ofzo. Als je met hem sport is dat niet zo heel raar. Succes! :)
|
Gewoon vragen anders weet je volgende maand nog niks
|
ga een keer na de training douche en ga praten met elkaar. Of douche jullie niet na de training. whats app en ze nummer kan je gewoon vragen
|
Citaat:
|
Ga bij het douchen naast hem staan, dan kun je zo zien of ie jou ook l euk vindt!:cool:
|
Gewoon vragen of die vriendin heeft
|
heey te eerste je moet je er niet voor schamen dat je homo bent ten tweede als er niemand bij is vraag het hem gwn op de man af ja heb je en nee kan je krijgen .
|
Dat is natuurlijk een beetje flutadvies, want hij kan het ook compleet verkeerd opvatten of zo in verlegenheid gebracht zijn door die vraag dat hij terugschrikt en geen contact meer wilt.
Beter pak je het voorzichtig en stap voor stap aan; eerst eens peilen of hij wel geïnteresseerd is in jongens (kans is natuurlijk reëel dat hij niet op mannen valt), en dan daarna eens heel voorzichtig peilen of hij überhaupt wel geïnteresseerd is in jou! Als het nog relevant is trouwens, dit topic is al 4 maanden oud. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |