![]() |
voor de jongens een vraagje
-
|
Jongens die fluiten zijn debiel, zoek iets beschaafds en bedankt voor het generaliseren
|
Ik fluit niet omdat ik niet zo hard kan fluiten en wat Stinkdier zegt.
|
Ik fluit sowieso niet, ben geen tokkie.
|
ik kan amper fluiten en anders zou ik het nog niet doen
|
nee
nee nee ik fluit nooit naar meisjes |
Ook ik fluit nooit.
|
Ik fluit niet, aangezien ik mijn middelbare school wél heb afgemaakt. Ik heb het hier in de buurt ook nog nooit iemand zien doen.
|
Maak anders gewoon een groot "Ik begrijp niets van jongens en daarom ga ik allemaal vragen stellen die daar verder niet mee helpen" topic.
Verder fluit ik niet naar skanks. |
ik fluit niet, als iemand mij leuk/aardig/interessant lijkt, dan maak ik een praatje.
|
Nee
Nee en Nee. |
Nee (x3)
En, waarom geef jij 9 kusjes aan widvreemde forumers ? |
Citaat:
Maar het zal idd aan je buurt liggen... en verder zou ik me er niet teveel van aantrekken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik fluit nooit en hoor nooit gefluit, anders dan melodietjes...
|
Ik fluit nooit en hoor nooit gefluit, anders dan melodietjes...
|
Citaat:
|
Nee als ik iemand zie die leuk is ga ik met haar danse. Nooit fluiten kijken ze je arro aan
|
hey
ik fluit altijd op de bouw met een nummer of soms ook als ik op de fiets zit. ik fluit nog niet naar meisjes want ik weet nooit de reactie van die meid groet |
Ik fluit niet, maar als ik de auto zet met maten, claxoneren we wel zodat ze zich omdraaien :D
|
Nee, ik fluit niet, maar stap op de meiden af, fluiten lijkt me niet de manier om meiden te benaderen. Als je zeker je vesier poging wil verprutsen, dan moet je vooral naar ze fluiten. hoewel de meeste Antilliaanse en Surinaamse meiden hebben er niet zoveel moeite mee als je naar ze fluit, die zien vaak het als een compliment als je naar ze fluit. Maar dat is een cultuur kwestie, maar zoals altijd zijn er uitzonderingen. Maar het beste is gewoon met de meiden te flirten. Dan merk je vanzelf wel of ze interesse hebben of niet.:p
|
Met fluiten is denk ik weinig betekenis gemoeid, dus maak je daar maar geen zorgen over. Ik vind het een beetje denigrerend en kan het dan ook niet zo waarderen als er naar mij gefloten wordt, maar gelukkig gebeurt dat ook weinig. Ik weet ook niet wat ik daar nou mee moet eigenlijk. Laat ze eventuele interesse maar op een leukere manier duidelijk maken.
|
3x nee ik kan ook niet eens fluiten.
|
In me eentje zal ik nooit naar een meisje fluiten.
Maar als ik gezellig met 'de boyss' ergens sta en er lopen mooie meiden langs, jaa...dan wordt er weleens gefloten enzo. Beetje leuk/gezellig/stoer doen in een groep is het voornamelijk. En ja, vooral naar mooie meisjes fluit je, maar...als de sfeer eenmaal een beetje die kant op gaat..wordt er als snel naar een meisje gefloten....dan zijn de 'eisen' niet meer zo hoog :P En zo'n mooi masker is van een afstandje vrij lastig te zien, dus jaa...daar wordt ook natuurlijk naar gefloten. In principe is het dus een compliment als er naar je gefloten wordt, maar wordt verder niet echt wat mee bedoeld. |
2 Polen floten vandaag naar mij en het waren nog wel mannen ook. Riep ik keihard kurwa (hoer) in het pools. Ze schokken zich kapot echt lachen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |